رئیس فدراسیون دوچر‌خه‌سواری در خصوص خبر محرومیت 8 ساله ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: از طریق کمیته استیناف هنوز خبر قطعی محرومیت 8 ساله این ملی‌پوش مشخص نشده است.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رأی نهایی محمد پراش ملی‌پوش مدال‌آور المپیکی‌ کشورمان در کمیته استیناف است و رأی قطعی آن صادر نشده که ما آن را رسانه‌ای کنیم.

وی افزود: اما مسئله دوپینگ آن مشخص نشده و این ورزشکار به این رأی اعتراض کرده است و ما منتظر هستیم تا دادگاه رأی قطعی آن را صادر کند.

وی در خصوص مسابقات پیش روی اینچئون و احتمال مدال‌آوری پراش برای تیم ملی تصریح کرد: دوچرخه‌سواری که بخواهد با دوپینگ به دنیای ورزش خود ادامه دهد هیچ ارزشی ندارد ومدال آن اصل نیست.

قمری در ارتباط با جایگزین پراش در مسابقات آسیایی اینچوان بیان کرد. فدراسیون و مربیان برای هر رکاب‌زنی نفرات جایگزین در نظر دارند و برای ما سلامت اخلاقی هر بازیکن از ارزش بیش‌تری برخوردار است و تیم ملی جای با اخلاق ها است و شان تیم ملی بسیار بالاتر از این موضوعات و حواشی است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پایان خاطرنشان کرد: پراش جزو ورزشکارانی است که ما بسیار آن را دوست داریم و تا زمانی که رای نهایی صادر نشود نمی‌توانیم پیش داوری کنیم.

وی در پایان افزود: اگر اعتراضات وی نتیجه داشته باشد ما بر اساس قانون و مقررات با وی برخوردار می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار