در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری جام باشگاه‌های آسیا، گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، روشن‌پور نماینده کمیته ملی المپیک، ژان ژائو نماینده فدراسیون جهانی حضور داشتند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در ابتدای این مراسم خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار کرد: ما مسابقات دوچرخه‌سواری جام باشگاه‌های آسیا را در سال گذشته با حضور 10 تیم خارجی و 3 تیم داخلی برگزار کردیم اما امسال مسابقات با وجود دعوت‌نامه‌هایی که ACC از تیم‌های گروه A آسیا داشت و پی‌گیری‌هایی که خودمان نیز انجام دادیم متاسفانه در لحظات آخر چند تیم انصراف دادند که ما هم درخواست دادیم تاریخ برگزاری مسابقات تغییر کند. اما با تاکید و اعلام ACC کنفدراسیون آسیایی دوچرخه‌سواری و UCA (فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری) مجبور بودیم رقابت‌ها را در زمان مقرر برگزار کنیم. البته ما دوست داشتیم مسابقات با حضور تعداد تیم‌های بیشتری برگزار شود و در مورد تیم‌هایی که انصراف داده‌اند این حق را داریم که از آنها غرامت بخواهیم و این‌جا جا دارد گله‌ای نیز از کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا داشته باشیم که باید به تیم‌ها تاکید می‌کرد در این رقابت‌ها حضور یابند.
 
 
قمری با اشاره به تقویم ورزشی فدراسیون دوچرخه‌سواری بیان کرد: ما تمام برنامه‌هایی را که در نظر داشتیم با کمترین هزینه و اعتبار انجام دادیم و نگذاشتیم کار زمین بماند که البته نتایج خوبی هم کسب کردیم.
 
از این پس نیز برای آینده برنامه‌های خود را به بخش‌های آموزش و همگانی کردن دوچرخه‌سواری معطوف خواهیم کرد و در کنار آن نیز اساس کار خود را بر مبنای اخلاق‌مداری و توجه به مسائل اخلاقی قرار خواهیم داد.
 
در ادامه‌ی مراسم، محمود وفایی مسوول اجرایی دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری جام باشگاه‌های آسیا توضیحاتی درباره نحوه برگزاری رقابت‌ها داد و گفت: برخلاف سال گذشته که ملاک رده‌بندی تیم‌ها بر اساس امتیاز بود، امسال تیم‌ها بر اساس مدال‌هایی که کسب کردند رده‌بندی می‌شوند.
 
در پایان نیز سرپرست تیم‌های اول تا سوم یعنی پیشگامان کویر یزد، مس کرمان و تک اسپورت البرز بر روی سکوی قهرمانی رفتند و کاپ‌های خود را دریافت کردند. به تیم پیشگامان کویر یزد 1970 دلار، مس کرمان 700دلار، تک اسپورت 110 دلار، مالزی 450 دلار، آستانه قزاقستان 350 دلار و ازبکستان 350 دلار اهدا شد.
برچسب ها: آسیا ، کمیته ، قمری ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار