سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

لایحه بودجه 93 کاملا شفاف است

لایحه بودجه اجرا شده از سوی دولت به مجلس کاملا شفاف بوده اما آن چیزی که دولت مد نظر خود قرار داده تلاش دولت براساس منطبق بودن بودجه سال 93 براساس نیازهای واقعی کشور است.

ابراهیم نکو دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: اگر برگردیم به بحث فاز اول هدفمندی یارانه‌های اشکالاتی در آن وجود داشته که این اشکالات درنهایت منجر به بروز برخی مشکلات در بخشهای مختلف اقتصادی کشور شده است.

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: متاسفانه این قانون خوب از سوی دولتمردان وقت به شیوه‌ی نامناسبی به مرحله اجرا گذاشته شد به همین علت اگر به بحث فاز اول هدفمندی یارانه‌ها برگردیم من خودم به شخصه به هیچ عنوان موافق تداوم اجرای این قانون به شیوه کنونی نبوده و مخالفت خود را اعلام می‌کردم.

نکو ادامه داد: در شرایط کنونی نباید اصل پایه صحیح بودن قانون هدفمندی یارانه‌ها را زیر سوال ببریم زیرا قانون یکی از بهترین قوانین اقتصادی کشور است که در سالهای اخیر رسما به مرحله اجرا گذاشته شد.

*لایحه بودجه 93 کاملا شفاف است

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص لایحه بودجه سال 93 عنوان کرد: لایحه بودجه اجرا شده از سوی دولت به مجلس کاملا شفاف بوده اما آن چیزی که دولت مد نظر خود قرار داده تلاش دولت براساس منطبق بودن بودجه سال 93 براساس نیازهای واقعی کشور است.
انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، یارانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.