سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبی‌لو از زکات جمع آوری شده در 6 ماهه امسال خبر داد

237 میلیارد ریال به امور نیازمندان اختصاص یافت

نبی‌لو گفت: از میزان توافقنامه جذب اقلام زکات در سال جاری مبلغ بیش از 2 هزار میلیارد ریال برآورد شده است که در شش ماهه نخست امسال اقلام زکات جمع آوری شده بیش از 1 هزار میلیارد ریال محقق شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "حسین نبی‌لو " با بیان اینکه میزان توافقنامه جذب اقلام زکات در  سال جاری مبلغ بیش از 2  هزار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: از این میزان در شش ماهه نخست امسال  اقلام زکات جمع آوری شده بیش از 1 هزار میلیارد ریال محقق شده است.

وی میزان زکات مستحبی جذب شده در شش ماهه نخست امسال  را حدود 400 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: گندم،جو،  کشمش، گوسفند، خرما، شتر و طلا از اقلام جذب شده زکات در سراسر کشور بوده است.
 
نبی‌لو با بیان اینکه بیش از 273 میلیارد و 595 میلیون و 417 هزار و 949 ریال زکات در شش ماهه نخست امسال برای امور نیازمندان هزینه شده است،تصریح کرد: از این میزان بیش از 9 میلیارد ریال برای جهیزیه،بیش از 11 میلیارد ریال برای درمان،بیش از 29 میلیارد ریال در امور تحصیلی،بیش از 24 میلیارد ریال در بخش مسکن و بیش از 199میلیارد ریال  در سایر امور نیازمندان در سراسر کشور هزینه شده است.
 
وی به اجرای پروژه‌های عمرانی (فی سبیل ا...) در سال جاری از محل زکات اشاره کرد و افزود: بیش از 3 هزار و 300پروژه از محل زکات در سراسر کشور در دست احداث و مرمت قرار دارد که مبلغ هزینه شده از محل زکات بیش از 752 میلیارد ریال و از اعتبار معادل و موافقتنامه‌ها مبلغ بیش از 200 میلیارد ریال در شش ماهه نخست امسال بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: حقوقی ، قضایی ، ستاد ، دیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.