حسین طالع دبیر هیات اجرایی گروه وکلای دادگو در اولین جلسه این گروه اهداف و وظایف این کانون را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "حسین طالع" دبیر هیات اجرایی گروه وکلای دادگو در اولین جلسه این گروه که عصر امروز (سه‌شنبه) در کانون وکلا برگزار شد، با اشاره به تشکیل این گروه اظهار داشت: با همفکری گروه وکلای دادگو و بسیاری از دوستان وکیل و نشست‌های متعدد تصمیم بر آن شد که چنین گروهی را تاسیس کنیم.  
 
وی افزود: این وکلا در خصوص بسیاری از مشکلات در عرصه وکالت و مشکلاتشان بحث و گفتگو کردند و تصمیم گرفته شد این گروه جدید تشکیل شود لذا پس از اعلام اینکه این گروه را تاسیس کردیم اساسنامه‌ای را نیز برای خودمان تعیین کردیم.  
 
دبیر هیات اجرایی گروه وکلای دادگو تصریح کرد: اساسنامه طراحی شده توسط وکلا به صورت مکتوب به شورای تشکل‌ها ارائه شد.  
 
طالع با اشاره به اهداف و وظایف گروه وکلای دادگو اظهار داشت: دفاع از حقوق استقلال کانون و وکلای دادگستری و نیز گسترش امنیت شغلی وکلا و کارآموزان وکالت، تلاش در راستای اعتلاء جایگاه حرفه‌ای و ارتقاء شأن وکلای دادگستری، انجام امور مطالعاتی، علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، دفاع از حقوق ملت، پشتیبانی صنفی و حقوقی از وکلا، تلاش در راستای تقویت روحیه تعاون همکاری، بهبود اخلاق حرفه‌ای میان وکلای دادگستری از جمله وظایف و اهداف وکلای دادگو تعیین شد.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: این گروه سایتی با عنوان www.dadgoo.ir برای هماهنگی میان وکلا و تبادل نظر میان وکلا راه‌اندازی کرده‌اند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: طالع ، دبیر ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار