سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی احتمال انحلال باشگاه داماش گیلان؛

عابدینی: هر کس با زشتی‌ها مبارزه کند با شمشیر ناحق روبه‌رو می‌شود/ با ارسال نامه تکلیف از من ساقط است

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص احتمال انحلال این باشگاه گفت: حیات یک باشگاه به بودجه آن است و حالا مبالغ ورودی به باشگاه داماش قطع شده است، بنابراین احتمال انحلال آن وجود دارد.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس دستورات قضایی هیچ گونه بودجه‌ای به باشگاه داماش گیلان داده نمی‌شود. همچنین ما منبع درآمدی نداریم. مسئولان عملاً نگفتند که باشگاه داماش منحل می‌شود اما شواهد و قرائن، انحلال باشگاه را نشان می‌دهد.



مدیر عامل تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد: برای آخرین بار امروز نامه‌ای به مسئولان ورزش گیلان و دادستان کل کشور ارسال کردم، بعد از آن تکلیف از من ساقط است، اگر مشکلات داماش مرتفع نشود از مدیریت این باشگاه کنار می‌روم.

وی بیان داشت: وظیفه‌ام نوشتن نامه برای مسئولان ورزش گیلان بود که انجام دادم و بعد از آن نوبت مسئولان است که مشکلات داماش گیلان را برطرف کنند تا منحل نشود.


*هراسی از شکایت ندارم




عابدینی درمورد شکایت مظفری‌زاده، صدیقی و آلبرت گریگوریان از وی به کمیته انضباطی گفت: من هراسی از شکایت این سه نفر ندارم چرا که آب از سرم گذشته است. هرکس با زشتی‌ها مبارزه کند با شمشیر ناحق هم رو به رو می‌شود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان تصریح کرد: واقعیت مطلب این است که مظفری‌زاده، گریگوریان و صدیقی با یکدیگر ارتباط دوستانه دارند، آنها باید به کمیته انضباطی بیایند و اعلام کنند که رابطه‌ای با یکدیگر ندارند.

وی عنوان کرد: اهل شکایت نیستم فقط گزارشی به کفاشیان، تاج و علیپور دادم که این مسئله را رسیدگی کنند. آنها باید مشخص کنند که حق با بنده هست یا نیست.



عابدینی گفت: برای گفته‌هایم فیلم و مستندات لازم را دارم و همه آنها را به علیپور، دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال دادم تا این موضوع را رسیدگی کند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: هزینه‌های باشگاه داماش گیلان را به تنهایی نمی‌توانم تقبل کنم. ما این هفته مقابل فولاد حاضر می‌شویم اما اگر مشکلات برطرف نشد هفته آینده به احتمال زیاد انحلال باشگاه داماش را اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: داماش ، گیلان ، مرتفع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.