مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه و بسیاری از اهالی فوتبال در مراسم ترحیم پدر احمدرضا عابدزاده حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مراسم ترحیم زنده یاد جبار عابدزاده پدر احمدرضا عابدزاده از ساعت 15 الی 17 عصر امروز در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شد.

در این مراسم محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اتفاق برخی معاونین خود حضور یافت و مصیبت وارده را به احمدرضا و امیر عابدزاده تسلیت گفت.

همچنین علی پروین عضو مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در مراسم ترحیم حضور یافته و به شاگرد قدیمی خودش در تیم ملی و پرسپولیس تسلیت گفت.

علی دایی نیز یکی از حاضران در مراسم ترحیم بود که حضورش مورد توجه رسانه ها و هواداران قرار گرفت. علی دایی احمدرضا عابدزاده را در آغوش گرفت و مصیبت وارده را به احمدرضا و امیر عابدزاده تسلیت گفت.

حمید استیلی، محمد پنجعلی، سعید شیرینی، کریم باقری، افشین پیروانی، حمید علی‌عسگر، محمد نوری، سیدجلال حسینی، جواد منافی،‌ بهزاد غلامپور، سید مهدی رحمتی، حبیب کاشانی، مهدی تاج، امیر عابدینی، سعید فائقی،  علیرضا منصوریان، مهدی هاشمی‌نسب، غلامرضا محمدی، سعید مظفری زاده، هادی طباطبایی، محمد نوازی، علی‌اصغر مدیرروستا، عزیزالله محمدی و بسیاری از چهره های سرشناس فوتبال، کشتی و ورزش کشور در این مراسم حضور یافتند.

عکاسان بسیاری به تهیه گزارش تصویری پرداخته و برخی خبرنگاران نیز در حاشیه این مراسم با اهالی فوتبال گفتگو می کردند.

هواداران زیادی نیز با حضور در مسجد نور مصیبت وارده را به احمدرضا عابدزاده اسطوره محبوب فوتبال ایران و پرسپولیس و همچنین امیر عابدزاده تسلیت گفتند.

انهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار