سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوچرخه‌سوار المپيکي کشورمان:

من را آتش زدند و از من خاکستر ساختند / براي حفظ آبروي زنگي‌آبادي سکوت کردم

پراش، دوچرخه‌سوار متهم به دوپينگ در خصوص حضورش در کميته استيناف و دفاع از خود گفت: به دنبال جمع‌آوري مدارک بودم تا از طريق مراجع قانوني در دادگاه حضور پيدا کنم.

محمد پراش ملي‌پوش رکاب‌زن کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بحث حضور در کميته استيناف در رأي صادر شده عليه من براي امروز و ديروز نيست ومن به دنبال جمع‌آوري مدارکم بودم تا از طريق مراجع قانوني مشکلم را حل کنم ودر غير اين صورت مانند زود رسانه‌اي کردن اين خبر باز هم مشکل من را بزرگتر نشان مي‌دهند تا عيب‌هاي خود را بپوشانند.
 
پراش در ادامه تصريح کرد: در اين مدت که صحبت‌ها و مصاحبه‌هايي در خصوص تست دوپينگ من در رسانه‌ها منتشر نشده بود من فقط سکوت کردم و آن هم به اين دليل نبود که حرفي براي گفتن نداشتم، تنها براي اين بود که کسي از راز دل من با خبر نشود، زيرا اگر بخواهم حرفهاي دلم را رسانه‌اي کنم از چشم تمامي افراد مي‌افتم، آقايان آينده من را آتش زدند و از من يک خاکستر ساختند ولي معنا اين حرفها سقوط نيست زيرا کل اين دنيا فاني است و من خيلي وقت است که به دنيا پشت کرده ام و آن را به پورکاظمي هديه مي‌دهم وي بايد آن قدر عاقل باشد که بداند روزي قضاوت تمامي ما آدم‌ها به دست خدا مي‌رسد و آن روز نمي‌دانم چه عکس‌العملي از خود نشان خواهد داد.
 
رکاب‌زن مدال‌آور کشورمان در ارتباط با صحبت‌هاي زنگي‌آبادي نيز بيان کرد: زنگي‌آبادي کم‌تر از 2 سال رياست فدراسيون را برعهده داشت و اگر در آن دوران مشکلي نبود قطعا به وي فرصت بيش‌تري مي‌دادند تا بتواند فعاليت کند و از اشتباهات اين شخص اين بود که فکر مي‌کرد تمامي افراد دروغ مي‌گويند وي خودش کاملا درست است.
 
پراش در ادامه تصريح کرد: اگر بخواهم رازم را بيان کنم، فکر نکنم که اتفاقات خوشايندي براي ورزش پيش بيايد و من ابتدا مي‌خواهم سوتفاهمات پيش آمده را حل کنم و بعد براي هميشه از دنياي ورزش خداحافظي کنم، زيرا اين محيط ارزش جنگيدن را ندارد و در زندگي مشکلات بيش‌تري وجود داردکه قضايا پيش پا افتاده است.
 
وي در ادامه گفت: زنگي‌آبادي فکر مي‌کند ديگر آب از سرش گذشته است ولي نمي‌داند که اگر در آن دوران ما سکوت مي‌کرديم براي حفظ آبروي او بود زيرا فکر مي‌کرديم ايشان هم براي آبروي ما ارزش قائل است.
 
ولي اگر الان من بخواهم صحبت کنم براي شخص ايشان بسيار بد مي‌شود و قضيه دوپينگ من مانند يک بحث ساده و پيش پا افتاده مي‌شود، زيرا آن‌ها سال‌ها است که به دنبال مثبت بودن تست من بودند و تمامي بزرگان اين رشته مي‌توانند شاهد اين جريانات باشند.
 
پراش در خصوص حضورش در جلسات استيناف گفت: تاکنون يکبار هم در جلسات حضور پيدا نکردم اما پورکاظمي پس از حضور پدرم در يکي از جلسات بسيار لحن تندي با وي داشت و اين رفتار باعث شد که من ديگر چيزي براي زير پا گذاشته شدن نداشته باشم و همه افرادي که با من در ارتباطند مي‌دانند که فردي بدون حاشيه هستم ولي اگر قضايا به سمتي رود که با آبروي من بازي شود حرفاي زيادي است که در عرض 2 ساعت رسانه‌اي مي‌کنم و شاهدان زيادي هم براي اثبات صحبت‌هايم خواهم داشت.
 
انتهاي پيام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.