رییس پیشین فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص صحبت‌های پیش آمده از سوی رئیس فعلی و ورزشکاران گفت: ورزشکاران آنقدر دوپینگ انجام داده‌اند که توهم دوپینگ گرفته‌اند.

زنگی آبادی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  قمری صبحت‌هایی از این دست انجام می‌دهد که در دوران ریاست من این اتفاقات افتاده است در صورتیکه پراش تازه تست‌دوپینگش مثبت اعلام شده نه در دوران ریاست فدراسیون، که الان تقصیرات بر گردن من افتاده است.

وی افزود: ورزشکاران در مصاحبه‌هایی ذکر کرده‌اند که من با وجود اطلاع از تست دوپینگ شان آن‌ها را به مسابقات اعزام می‌کرده ام درصورتیکه اصلا چنین نیست و تمامی نامه‌های شفاهی و مکتوب در فدراسیون موجود است که در چه زمانی فدراسیون پزشکی ورزشی این تست‌ها را انجام داده است.

وی در ادامه گفت: ورپشتی اگر الان‌ انقدر مصاحبه بر علیه دوران ریاست من انجام می‌دهد بعد از مسابقات تست‌دوپینگ وی مثبت اعلام شده بود، متاسفانه به قدری دوپینگ انجام داده است توهم دوپینگ همه جا با او همراه است و این نامه‌ی دوپینگ وی یک ماه قبل از مسابقات گوانگجو مثبت اعلام شده بود و دروغی نیست که ما بخواهیم بیان کنیم، تمامی مدارک صحبت هایم در فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی موجود است.

زنگی آبادی در ادامه تصریح کرد: قمری زیاد حرص و جوش نخورد، اگر واقعاً نگران سلامت ورزش دوچرخه سواران است قبل از هر مسابقه ای از آنها تست بگیرد  نه اینکه محمد پراش را با وجود مثبت بودن تست دوپینگ به مسابقات آسیایی تایلند و یا با تیم پیشگامان کویر یزد به کاپ آسیا بفرستد تا در نهایت هم مقام هفتم را کسب کند.

در پایان نیز خاطر نشان کرد: آقایان به جای مصاحبه بر علیه دیگران به فکر خودشان باشند و قطعاً از طریق قانون از تمامی کسانی که بر علیه من صحبت کرده‌اند شکایت خواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار