سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براي گسترش کسب و کارهاي اينتريتي،

شوراي "اصناف" دوره‌هاي آموزشي برگزار مي‌کند

رئيس شوراي اصناف کشور خبر از برگزاري دروه‌هاي آموزشي براي راه‌اندازي کسب و کار اينترنتي در صنوف مختلف کشور خبر داد.

قاسم نوده‌فراهاني رئيس شوراي اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: به خاطر استقبال خوب و رو به رشد مردم از فروشگاههاي مجازي اينترنتي شوراي اصناف کشور تمامي اتحاديه‌هاي تحت مجموعه اين شورا را موظف به برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي علاقه‌مندان راه‌اندازي کسب و کارهاي اينترنتي کرده است.

وي افزود: براساس اين الزام کليه اتحاديه‌هاي صنوف مختلف کشور موظف به برپايي دوره‌هاي آموزشي و نيز اعطاي مجوز براي راه‌اندازي کسب و کارهاي اينترنتي هستند.

فراهاني با تاکيد بر فرهنگسازي و جلب اعتماد مردم براي گسترش خريدهاي اينترنتي اظهار داشت: يکي از مهمترين مزيتهاي تغيير الگوي خريد مردم از شکل سنتي به شکل غيرحضوري و مجازي اين است که در هزينه، وقت و ترددهاي درون شهري صرفه‌جويي خواهد شد.

وي ادامه داد: شوراي اصناف کشور همگام با نيازهاي به روز مردم در تهيه کالا و خدمات، اقدام به برپايي دوره‌هاي آموزشي فراگير براي راه‌اندازي کسب و کارهاي اينترنتي کرده است و درصدد است تا با به حد نصاب رسيدن تعداد فروشگاههاي مجازي، هرچه سريعتر اتحاديه فروشگاهها و سايتهاي مجازي ارائه کالا و خدمات در کشور را راه‌اندازي کند.
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.