جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با صدور بيانيه‌اي درگذشت مرحوم "حبیب‌الله عسگراولادی" دبيرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با صدور بيانيه‌ای درگذشت "حبيب‌الله عسگراولادي"رابه محضر "مقام معظم رهبری" و عموم مردم تسليت گفت.


متن کامل اين بيانيه به شرح ذيل است:


بیانیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار   
 
انالله و انا الیه راجعون
  
درگذشت یار دیرین امام و رهبری و مبارز دیرین نهضت اسلامی، حاج حبیب الله عسگراولادی، همه علاقمندان انقلاب اسلامی و یاران امام را اندوهگین کرد. آن مرحوم بی شک از خالص ترین مبارزین با رژیم ستم شاهی و از امین ترین عاشقان امام و رهبری بود.   
 
ایشان که نام خود را با سال‌های طولانی مبارزه، تلاش و تحمل فشارهای فراوان مجاهدت، مزین نموده، سردمدار صیانت از ارزش‌های نظام و رهبری بوده و همواره خود را به عنوان شخیصتی اخلاقی و حافظ منافع نظام و پیرو بی چون و چرای رهبری و ولایت فقیه در اذهان ملت ایران ثبت و سابقه درخشان از خود بر جای گذارد.   
 
جبهه پیروان خط امام و رهبری، شورای اصناف کشور، مجامع امور صنفی تولیدی و توزیعی تهران و جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار رحلت آن فقید سعید را به محضر رهبر معظم انقلاب، بیت محترم و به خانواده‌های عزادار صمیمانه تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال اجر و صبر برای آنان مسئلت می‌نماید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار