سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیشابوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جزئیات جلسه شب گذشته حزب اسلامی کار/ چرا همایش " دانشجو و آینده سیاسی کشور" با تاخیر برگزار شد؟

سخنگوی حزب اسلامی کار به بیان جزئیات جلسه شب گذشته حزب متبوعش و چرایی تاخیر همایش "دانشجو و آینده سیاسی کشور" پرداخت.

"محمد نیشابوری" سخنگوی حزب اسلامی کار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای مرکزی مرکزی حزب متبوعش، اظهار داشت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد؛ در ابتدا به بحث و بررسی اخبار روز کشور پرداختیم و سپس "جواد اطاعت"، استاد دانشگاه مهمان جلسه ما بود.

وی افزود: اطاعت در مورد توسعه، مباحث مربوط به فرآیند آن، موانع و شرایط توسعه در کشور و توسعه در کشورهای همسایه و جهان و همچنین شرایطی را که یک کشور برای رسیدن به توسعه پایدار باید داشته باشد، توضیحاتی ارائه داد.

نیشابوری با بیان اینکه بعد از سخنرانی کوتاه اطاعت، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد، تصریح کرد: مقرر شد تا در جلسات آینده نیز این موضوع با حضور "جواد اطاعت" بیشتر وارد بحث و بررسی قرار گیرد.

سخنگوی حزب اسلامی کار با اشاره به تاخیر صورت گرفته در همایش "دانشجو و آینده سیاسی کشور" که چهارشنبه گذشته(13 آذرماه) به همت سازمان دانشجویی حزب برگزار شد، اظهار داشت: دوستان وزارت کشور، مسئولان و ناظران برگزاری این‌گونه همایش‌ها به مدت 8 سال است که از این قبیل اقدامات انجام ندادند و کمی برای آنان دشوار است.

وی افزود: در نهایت این برنامه با 2ساعت تأخیر، با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شد، امیدواریم در آینده وزارت کشور و استانداری تهران همکاری بیشتری داشته باشند چراکه به طور قطع در آینده نه تنها ما بلکه سایر احزاب رسمی کشور نیز برنامه‌های بیشتری برگزار خواهند کرد.

نیشابوری اظهار داشت: مجموعه جوانان و فعالان سیاسی به اینگونه نشست‌های تخصصی، گفتگوها و تعاملات نیاز دارند، چراکه براساس نگرانی‌های بخشی از کارشناسان اگر گفتگو و تعامل صورت نگیرد، این تجمعات به محافل زیرزمینی و کوره‌ای آماده انفجار تبدیل خواهد شد که دیگر کنترل آن سخت است.

 سخنگوی حزب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و اجتماعی از جمله استانداری و وزارت کشور آماده پذیرش فضای باز سیاسی باشند تا شخصیت‌ها و فعالان سیاسی، اجتماعی و NGOها به راحتی چنین نشست‌هایی را برگزار و به گفتگو و تعامل بپردازند که به نفع دولت، نظام و کشور خواهد بود.

گفتنی است: همایش "دانشجو و آینده سیاسی کشور" به همت سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار چهارشنبه گذشته (13 آذرماه) با 75 دقیقه تاخیر برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.