حزب اسلامي کار با صدور بيانيه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت "حبیب‌الله عسگراولادی" تأکید کرد مرحوم "حبیب‌الله عسگراولادی" در موضعگیری و اظهارنظرهای سیاسی نیز هرگز از مواضع اسلامی و حقیقت آن فاصله نگرفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب اسلامی کار با صدور بيانيه‌اي درگذشت "حبیب‌الله عسگراولادی"، دبيرکل سابق حزب موتلفه اسلامي و دبيرکل کنوني جبهه پيروان خط امام و رهبري را تسليت گفت.

متن کامل اين بيانيه به شرح ذيل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
 
خبر درگذشت مرحوم حاج "حبیب‌الله عسگراولادی" موجب تاسف و تالم دوستداران جمهوری اسلامی ايران گردید.بدون شک ضایعه درگذشت او که مردی مملو ازعشق وایثار به اسلام ومحرومین بود، برای همه آزاد اندیشان و آنانی که دل درگرو پیروزی اسلام دارند سخت و دردناک بود.

مرحوم حاج "حبیب‌الله عسگراولادی" بیش ازنیم قرن از زندگی ارزشمند و پربرکت خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از حقانیت آن صرف کرد،او که به اعتراف طرفداران ومخالفانش ازحریت خاصی برخوردار بود، درتمامی دوران زندگی از زمره انسان‌های بریده ازحب دنیا ومافیها محسوب می‌شد.

مرحوم حاج "حبیب‌الله عسگراولادی" در موضعگیری و اظهارنظرهای سیاسی نیز هرگز از مواضع اسلامی و حقیقت آن فاصله نگرفت، به درستی که این روش حسنه برای همه دوستداران ایشان درس بزرگی است که ازیک سیاستمداردیندار و منصف می‌توان توقع داشت.

حزب اسلامی کار با احترام کامل به جايگاه و منزلت این مجاهد بزرگ، درگذشت وی را به همه دوستان وخانواده ایشان تسلیت می‌گوید وبرای آن مرحوم علو درجات الهی و براي بازماندگان نسبي و سببي صبر و شكيبايي را مسالت دارد.

انتهي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار