مرجع تقليد شيعيان گفت: درگذشت آقای "حبیب‌الله عسگراولادی" مجاهدی که از لحاظ تعّهد به اسلام ناب و مبارزه در راه اهداف و ارزش‌های والای اسلامی و استقبال از هر مشکلی که در سر راه این هدف مقدس وجود دارد از نوادر مجاهدان فی سبیل‌الله بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله نوری‌همدانی" با صدور پيامي درگذشت "حبیب‌الله عسگر‌اولادی" را به علاقه‌مندان وي تسليت گفت.
 
متن کامل اين پيام به شرح ذيل است:

"بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
انّالله و انّا الیه راجعون
 
درگذشت آقای "حبیب‌الله عسگراولادی" مجاهدی که از لحاظ تعّهد به اسلام ناب و مبارزه در راه اهداف و ارزش‌های والای اسلامی و استقبال از هر مشکلی که در سر راه این هدف مقدس وجود دارد از نوادر مجاهدان فی سبیل‌الله بود.
 
آن مرحوم در عمر پرافتخار خود جز به عظمت و حاکمیت اسلام فکر نکرد و در عرصه انقلاب لحظه‌ای انقلاب را تنها نگذاشت و با قلم و قدم و بیان و فکر و اندیشه همواره در این راه گام برداشت و با شایستگی و ویژگی‌هايی که داشت پست‌ها و سمت‌های مهمّی در اختیارش قرار گرفت و همه آن‌ها را با اهتمام و اخلاق اسلامی به انجام رسانید و به همه آن‌ها اعتلاء بخشید.
 
و بطور خلاصه او همیشه مورد عنایت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام رضوان‌الله علیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دامت برکاته بود.رحمه الله عاش سعیداً وجهات سعیداً
 
ما درگذشت این بزرگمرد مجاهد را به حزب محترم مؤتلفه‌اسلامی و پیروان خط امام و رهبری و به همه علاقه‌مندان به ویژه خانواده محترمشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن‌ مبارز راه اسلام غفران و رحمت مسألت می‌نمائیم.
 
حسین نوری همدانی"

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار