سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برند ملی یک اعتماد محسوب می‌شود

یک استاد دانشگاه گفت: برند یک تشخص و معرفه است که باید در جامعه جهانی امروز مورد توجه قرار گیرد.

"سید محمد بهشتی"  استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران در آستانه برگزاری نخستین همایش برند ملی با بیان اینکه ایجاد یک برند شناخته شده به تلاش بسیاری نیاز دارد گفت: شناخته شدن و دیده شدن در محضر عمومی نیاز به تلاش دارد تا بتوان اثرات لازم را نشان داد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دنیا بسیاری محصولات اعم از یک کالا، خدمات و یا یک کشور نیازمند عرضه یک برند ملی است و به طور کلی برند یک اعتماد محسوب می‌شود.

بهشتی تصریح کرد: به طور کلی برند مربوط به وجهی می‌شود که در خاطر انسان‌ها باقی می‌ماند و برای آن هزینه صرف شده است.

وی اظهار داشت: راجع به هر محصول و کالایی که صحبت می‌کنیم باید قصه و روایت آن مشخص شود از این رو برند نشانه و مشخصه‌ای است که به راحتی با آن می‌توان یک کالا و یا سایر خدمات را شناخت.

انتهای پیام/
برچسب ها: برند ، ملی ، همایش ، استاد ، بهشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.