سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال؛

کارخانه: صدر جدول را پس می گیریم/ کادر فنی هم باید صبور باشد

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در خانه خود به مصاف تیم والیبال شهرداری تبریز می رود.

مصطفی کارخانه سر مربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: تبریزیها در این دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور تیم قدرتمند و متفاوت را روانه پیکارها کرده اند. آنها دارای مجموعه ای منسجم و هماهنگ هستند.

وی افزود:ما با توجه به شرایط متفاوتی که داریم محکوم به برد در این بازی خانگی هستیم. در همین راستا هم سعی کردیم با آنالیز دقیق از نوع عملکرد حریف به خوبی مطلع شویم وبرا بهره گیری از نقاط ضعف و مهار نقاط قوت آنها برنامه ریزی دقیقی در نظر گرفته ایم.

سر مربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در ادمه یادآور شد: توانمندی تیم ما بالاست در بازی گذشته به دلیل خستگی ملی پوشان تیم نتیجه را به حریف واگذار کردیم درست است که این مساله روی کار شاگردانم تاثیر منفی گذاشته است اما به هیچ عنوان نباید در بازی هفته هفتم مقابل تبریزیها با روحیه ضعیف ظاهر شویم.

کارخانه خاطرنشان کرد: شاگردانم حرفه ای هستند و شرایط سخت مسابقات لیگ را به خوبی درک کرده اند و  خود را به خوبی برای بازیهای سخت آماده کرده اند.آنها برای کسب نتیجه قابل قبول در دیدار این هفته باید باخت مقابل ارومیه را فراموش کنند و به طور کاملا جدی برای مصاف با حریف هفته جاری آماده شوند.

وی گفت: از این پس باید هوشیارانه تر مقابل حریفان ظاهر شویم. خوشبختانه کوچکترین بد اخلاقی و بی انضباطی را در تیم تاکنون نداشته ایم و تمامی بازیکنانم در اختیار باشگاه هستند در چنین شرایطی جبران نتایج و بازگشت به کورس مدعیان کار دور از دسترسی نخواهد بود فقط باید از مواقع حساس در طول یک دیدار بهترین بهره برداری را کرد.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در ادامه اظهارداشت: ما به برد در این دیدار نیاز داریم در حال حاضر جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده ایم باید بازهم مثل هفته های ابتدایی لیگ پله های نخست را به دست آوریم و از حریفان پس بگیریم.البته رسیدن به هدف مستلزم برطرف شدن خستگی از بدن ملی پوشان است که با برنامه تمرینی و ریکاوری مناسب این امر قابل دسترس است.

کارخانه افزود: در حال حاضر مهم این است که من و همکارانم در کادر فنی بتوانیم در شرایط سخت صبوری به خرج داده و دور اندیش باشیم. باید با تدابیر حرفه ای تیم را به نتایجی که برای آن پیش بینی کرده بودیم برسانیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.