سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیز محمدی: رنکینگ آسیا و جوایز AFC دو موضوع جداگانه است

رئیس اتحادیه فوتبال کشورمان گفت: رتبه اول تیم ملی فوتبال در رنکینگ آسیا و جوایز AFC دو موضوع جداگانه است و به یکدیگر مربوط نمی‌شود.

 

عزیز محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد خوب و سیر صعودی تیم ملی فوتبال ایران موجب شده است که این تیم جایگاه اول را در رنکینگ آسیا به خود اختصاص دهد.

رئیس اتحادیه فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم ملی فوتبال ما تیم‌های قطر، کره، تایلند و لبنان را شکست داده و این مسئله نشان دهنده عملکرد خوب ملی‌پوشان ما است.

وی در ادامه بیان داشت: فدراسیون فوتبال ایران نسبت به سال‌های گذشته موفق‌تر عمل کرده است، زیرا تیم فوتبال ساحلی ایران مقام اول را کسب کرده، تیم ملی جوانان نیز نتایج بسیار عالی بدست آورده است.

عزیز محمدی در خصوص جوایز AFC تصریح کرد: در AFC می‌توانستند تیم ملی فوتبال ما را به عنوان برترین تیم انتخاب کنند، زیرا اولین تیمی بود که به جام جهانی صعود کرد، در رنکینگ آسیا جایگاه اول را کسب کرده و همچنین یک بازی مانده به پایان انتخابی جام ملت‌های آسیا به این رقابت‌ها راه پیدا کرده است.

وی در مورد انتخاب نشدن نکونام در AFC به عنوان مرد سال آسیا گفت: در کنفدراسیون آسیا گاهی اوقات مسائل مختلف باعث می‌شود که به جایگاهی که حقمان است، نرسیم. گاهی امتیازاتی که به یک تیم یا ورزشکار می‌دهند دور از انتظار است. نکونام هم از این امر مستثنی نیست و من معتقدم نکونام از بازیکن انتخابی به عنوان برترین بازیکن آسیا از لحاظ فنی و تاکتیکی بسیار بهتر و قوی‌تر بود.

رئیس اتحادیه فوتبال کشورمان افزود: تفکر رئیس جدید AFC با رئیس قبلی متفاوت است. بن همام، رئیس قبلی AFC در لیگ قهرمانان آسیا نظرات کارشناسان را می‌پرسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بن همام معتقد بود لیگ قهرمانان آسیا باید به لیگ اروپا نزدیک باشد اما شیخ سلمان، رئیس فعلی کنفدراسیون آسیا اعتقاد دارد از هر کشوری یک تیم در باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد که این مسائل نشان دهنده نظرات متفاوت این دو شخص است.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، فوتبال ، عملکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.