عزيز اله محمدی: چاره ای جز اطاعت از اصل 90 نداریم/با کسی اختلاف ندارم

رئیس اتحادیه باشگاه های فوتبال گفت: هدف ما تسریع در تشکیل کمیته اخلاق است چرا که با گذشت دو سال از تصویب آن هنوز اجرایی نشده است.

عزیز اله محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: هدف من ارسال نامه به فدراسیون تشکیل کمیته ای مستقل برای رسیدگی به پرونده های اخلاقی بدون دخالت اعضا فدراسیون بود.

 وی ادامه داد: در حال حاضر در منشور اخلاقی افرادی از فدراسیون فوتبال عضو هستند و در موارد مختلف دخل و تصرف دارند در حالی که اتحادیه خواهان تشکیل کمیته ای مستقل مثل کمیته انضباطی در خصوص موارد اخلاقی است.

 رئیس مسابقات سازمان لیگ در خصوص شایعه اختلافش با حجت الاسلام علیپور گفت: با کسی اختلاف ندارم بلکه حرف ما این است که چرا پس از دو سال از تصویب اساس نامه فدراسیون هنوز کمیته ای مثل اخلاق مشخص نیست و این مصوبات را اجرایی نمی کنند.

وی ادامه داد: نامه ارسالی من به فدراسیون در جهت تخریب یا تقویت کسی نبود بلکه می خواهیم کمیته ای تشکیل شود که قدرت برخورد داشته باشد در حالی که در حال حاضر منشور اخلاقی قدرتی ندارد و دیگر نهادها مجبور هستند برای فوتبال تصمیم بگیرند.

 عزیز محمدی در خصوص دخالت کمیسیون اصل 90 در مسائل فوتبالی گفت: کمیسیون اصل 90 مرجعی غیر فوتبالی است ولی چاره ای جز اطاعت نداریم چرا که طبق قوانین این کمیسیون می تواند در هر مورد وارد شود.

وی در مورد سکوت کمیسیون اصل 90 در مقابل انتقادها افزود: اعضا این کمیسیون عادت کردند خویشتندار باشند به همین دلیل در مقابل اعتراض ها سکوت کرده و در مقابل هر اعتراضی پاسخ نداده و موضع نمی گیرند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار