سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان تیم‌های ملی، مربیان لیگ را نصیحت کرد!/انتخاب MVP در پایان سوپرلیگ بسکتبال ایران

سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در جلسه ای با حضور مربیان حاضر در سوپرلیگ بسکتبال آنها را به مدارا با داوران دعوت کرد.

‌به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هر چند تناسب بین سازمان تیمهای ملی با مربیان سوپرلیگی و مسائل مربوط به لیگ مشخص نشد اما روز گذشته در بدعتی از سوی فدراسیون بسکتبال جلسه ای با محوریت نصیحت مربیان سوپرلیگی از سوی مسئولان تیمهای ملی برگزار شد.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال در این جلسه محمود مشحون،‌محمدرضا مشحون، بهمن سلیمانی، عنایت آتشی و محمود پورشرفی به علاوه چند مربی حاضر در سوپرلیگ حضور داشتند.

گویا با توجه به انجام دو بازی در هفته و فشردگی مسابقات لیگ مربیان زیادی هم از این جلسه استقبال نکرده و تنها نیمی از مربیان تیمهای لیگی شامل پتروشیمی بندرامام، گرگان، دانشگاه آزاد،‌نیروی زمینی،‌ هفت الماس و افرا خلیج فارس در جلسه شرکت کردند.

محمود مشحون رئیس فدراسیون در این جلسه بعد از تمجید از بازیهای پنج هفته اول لیگ بر لزوم تنبیه در کنار تشویق تاکید کرده و از طرفی اشاره کرد که داوران نیز مانند مربیان امکان اشتباهاتی به طور سهوی دارند اما احترام متقابل بین مربیان و داوران باید حفظ شود. 

**انتخاب MVP مسابقات

یکی از کمبودهای سوپرلیگ بسکتبال در سالهای گذشته، انتخاب نکردن برترینهای لیگ بود و تنها در پایان بازیها،‌ قهرمان مسابقات به علاوه تیم برتر اخلاق معرفی می شد اما امسال علاوه بر در نظر گرفتن جایزه برای برترین شوتزنها و همچنین مربی و بازیکن اخلاق، تصویب شد که در پایان مسابقات `MVP` یا با ارزشترین بازیکن بازیها نیز در کنار مربی برتر انتخاب شوند.

برای انتخاب مربی برتر کارگروهی نیز به سرپرستی عنایت آتشی تشکیل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربیان ، لیگ ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.