سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی: منصوری را غرور مقابله با تیم قعر جدولی گرفت

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: تصور بازیکنان در جهت داشتن بازی آسان مقابل تیم ماهشهری این نتیجه را رقم زد و منصوری تمام تلاش خود را به کار نگرفت.

رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود شرایط مناسبی که در چند هفته اخیر داشتیم قادر به کسب نتیجه مطلوبی نبودیم زیرا بازیکنان تیم تلاش خود را به کار نگرفته و حین بازی تمرکز لازم را نداشتند البته در طول هفته تذکر داده بودم که هیچ یک از رقبا را نباید دست کم بگیریم اما این تفکر به بازیکنان القاء نشد تا با تعداد گل‌های کمی رقیب را شکست دهیم.
از سوی دیگر تیم غیرصنعتی ماهشهر را نباید با اوایل فصل مقایسه کرد زیرا در این هفته‌ها عملکرد بهتری داشته و حتی اگر قادر به پیروزی نباشد محکم دفاع می کند.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک افزود: همین شرایط کار را برای رقبای ماهشهر سخت کرده زیرا به آسانی گل دریافت نمی‌کنند.
حتی در حین بازی خطراتی را روی دروازه‌ها خلق کردند که اگر در تیمشان بازیکن باتجربه‌ای حضور داشت بدون ثانیه‌ای معطلی آنها را به گل تبدیل می‌کردند.
گمان می‌کنم کادر فنی تیم رقیب از نتیجه راضی بود زیرا به افکار فنی خود جامه عمل پوشانده بود البته این بازی در حالی انجام گرفت که سه تن از بازیکنان تأثیرگذار تیم را در اختیار ندارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان مصدوم تیم طی چند روز آینده سلامت خود را باز یابند تا در بازی مهم و جذاب مقابل گیتی پسند با تمام قدرت حاضر شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجریه ، تقکر ، شرایط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.