سرمربی تیم فوتسال منصوری گفت: عدم پایبندی به تعهدات از سوی شورای شهر و شهرداری باختمان را رقم زد، گفته بودم بی توجهی، منصوری را به بحران می کشاند.

رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دیروز تیم منصوری نتیجه را به هلال احمر واگذار کرد اما از این تیم شکست نخورد. باخت اصلی ما در برابر بی توجهی مسئولان شورای شهر و شهرداری قرچک بود. امسال تیم منصوری در آخرین لحظات بسته شد و پس از پشت سر گذاشتن حاشیه های بسیاری پا به لیگ گذاشت. با گذشت چند هفته و حمایت تیم به جایگاه سوم جدول رده بندی که مطلوب بود رسیدیم اما بی توجهی ها باعث بسته شدن روند روبه رشدمان شد. ما نباید یک باخت را به سرعت به مسائل دیگر ارتباط دهیم اما در تبریز حریف قدرتمندی نداشتیم که خود را شایسته باخت بدانیم مشکلات ایجاد شده طی این چند هفته، روحیه ضعیف بازیکنان و خلف وعده مسئولان دست به دست هم داد تا امتیاز خوبی را در حالی که در جمع صدرنشینان حضور داشتیم از دست دهیم.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک افزود : شنبه هفته گذشته مسئولان باشگاه طی جلسه ای قصد سروسامان دادن وضعیت پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان را داشتند اما این جلسه به دوشنبه موکول شد و سرانجام با وجود تلاش های تقوی، مسائل مالی باشگاه منصوری کوچکترین اهمیتی برای شورا نداشت تا ما مثل همیشه ناامید و با شرایط نامساعد مالی در برابر حریف بایستیم.
در هفته های گذشته هشدار داده بودم که بی توجهی به این باشگاه فوتسال منصوری را به بحران می رساند اما گوش شنوایی وجود نداشت.
در صورتی که تغییری در روند عملکرد شورا به وجود نیاید از همین حالا شکست برابر دبیری را پیش بینی می کنم.

داورزنی در خصوص مقابله با هلال احمر و داوری بازی اضافه کرد: منظورم از این صحبت ها زیر سوال بردن توانایی حریف نبود هلال احمر پر از انگیزه و استعداد است اما باخت منصوری در زمین رقم نخورد و با مشکلات حاشیه ای باشگاه در ارتباط بود زیرا معتقدم تیم هایی مانند فرش آرا و حفاری حریفان قدرتمندتری بودند اما قادر به شکست بازیکنانم شدند.
داوری بدون اشتباهی را شاهد نبودیم به طوری که اگر داور یک پنالتی برای هلال احمر نگرفت از 2 پنالتی تیم منصوری نیز چشم پوشی کرد.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: داورزنی ، فوتسال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار