سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستی‌مهر: اردوی استعدادیابی را به سرعت برگزار می‌کنیم

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در ایتالیا داشتیم و به ارزیابی نفراتی که در اختیارمان بود رسیدیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، وبه نقل ازسایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی جوانان اظهار داشت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در ایتالیا داشتیم و به ارزیابی نفراتی که در اختیارمان بود رسیدیم. البته دیروز بازی دوم مقابل پاددوای ایتالیا را که یک تیم بزرگسال بود را بردیم و می توانستیم گلهای بیشتری را به ثمر برسانیم. یک بازی فیزیکی خوب در شرایط آب و هوایی بارانی برگزار شد و بازیکنان توانستند به خوبی تاکتیک خود را به اجرا بگذارند.

دوستی‌مهر ادامه داد: درهر حال پخش زنده فوتبال تیم ملی جوانان ایتالیا و ایران از یکی از معتبرترین شبکه های ورزش اروپا و جهان نشان می دهد که فوتبال ایران برای ایتالیایی ها در همه رده های اهمیت دارد. اتفاقا در یکی دو روز گذشته در ایتالیا بحث بازی فوتبال ساحلی تیم ملی و ایتالیا بود و حتی این بازی از شبکه رای اسپورت پخش شد که خوشبختانه با پیروزی ایران همراه بود که جا دارد همین جا از طرف تیم ملی جوانان صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال رقابتهای بین قاره ای را تبریک بگویم. در هر حال برنامه ریزی اردوهای داخلی و خارجی را به فدراسیون وکمیته جوانان ارائه خواهیم داد تا با بهترین آمادگی به رقابتهای نهایی آسیا در میانمار برویم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: فردا به ایران بازمی گردیم وطی جلسه ای که خواهیم داشت اردوی استعدادیابی را با هماهنگی فدراسیون وکمیته جوانان برگزار می کنیم تا همه بازیکنان رده سنی جوانان کشور را ببینیم و بهترین ها را برای تقویت تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب کنیم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.