رئیس فدراسیون فوتبال گفت:نقل و انتقال ها در فوتبال مبتنی بر مقتضیات است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی در خصوص اینکه چرا دوستی‌مهر از تیم نوجوانان منتقل شد گفت : البته دوستی‌مهر یک بار به رده جوانان آمده بود و دوباره برگشته بود اما این‌بار کادرش عوض شده، مهدی ‌مهدوی‌کیا مدیرفنی شده، میرآخوری هم به عنوان کمک در کنار وی است و امیدواریم دوستی هم بتواند در تیم جوانان موفق شود چرا که رده جوانان ما یکی از ضعف‌های فوتبال ماست که تا کنون به جام جهانی نرفته است و امیدواریم دوستی بتواند این کار را انجام دهد.
 
وی در خصوص انتخاب سرمربی خارجی برای تیم امید گفت:در حال حاضر مشکلات زیادی در بحث بودجه فوتبال داریم که وارد ریز جزییات نمی شوم ، چون همه شما در جریان هستید .   پول کی‌روش هم مانده است و به دلیل همین مشکلات مالی فعلا امکان جذب مربی خارجی نیست . البته در سه تیم ملی فوتبال ساحلی که خوب کار کرده است و فوتسال مربی خارجی داریم و ان‌شاءالله برای تیم امید هم یک مربی خارجی خوب خواهیم آورد. ما هیچ‌وقت از تیم‌های پایه غافل نخواهیم شد.
 
کفاشیان گفت: سه سال دیگر تیم زیر 22 سال کشورمان را برای بازی‌های آسیایی که انتخابی المپیک هم است می فرستیم . 19 ساله های فعلی تا 3 سال دیگر در تیم ملی فعالیت خواهند داشت و آماده حضور در انتخابی المپیک خواهند شد.
برچسب ها: کفاشیان ، دوستی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار