سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برخي کشورها در منطقه نقش مزدوران صهيونيست را بازي مي‌کنند

دبیر انجمن مستقل دانشگاه تهران ترس از نفوذ و فراگیرتر شدن تفکرات انقلابی را يکي از دلایل اصلی این اقدامات تروريستي دانست و گفت: امروزه شاهديم که عده‌اي از سلفي‌ها و مفتي‌هاي وهابي نقش مزدوران صهيونيستها را در منطقه بازي مي‌کنند و با ترور و ايجاد ناامني سعي در انحراف افکار عمومي از مسائل مهمي که در جهان در حال وقوع است، دارند.

"علی عبدی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره محکومیت اقدام تروریستی و به شهادت رسیدن رایزن فرهنگی ایران در لبنان گفت: این جنس از وقایع تروریستی در چند سال اخیر رو به افزایش بوده و علت اصلی این وقایع نیز نارضايتي استکبار از نفوذ فرهنگ انقلابي در ميان کشورهاي منطقه و جهان است.

دبیر انجمن مستقل دانشگاه تهران ترس از نفوذ و فراگیرتر شدن تفکرات انقلابی را يکي از دلایل اصلی این اقدامات تروريستي دانست و گفت: امروزه شاهديم که عده‌اي از تکفیری‌ها و مفتي‌هاي وهابي نقش مزدوران صهيونيست را در منطقه بازي مي‌کنند و با ترور و ايجاد ناامني سعي در انحراف افکار عمومي از مسائل مهمي که در جهان در حال وقوع است، دارند.

وی اینگونه اقدامات را در جهان اسلام به مشکلات مسیحیت در قرون وسطی تشریح و تصریح کرد: اینگونه اقدامات تلاش عده‌ای برای بدبین کردن جهانیان به اسلام ناب محمدی است، درست همانگونه که عده‌ای سعی داشتند در قرون وسطی مسیحیت را دینی خشن جلوه دهند و در آخر نیز موفق شدند دنیای تجدد را از دل آن بیرون آورند.
 
دبیرانجمن مستقل دانشگاه تهران بیان کرد: عده‌ای با اینگونه اقدامات وحشیانه در سوریه، لبنان و عراق تلاش دارند چهره خشنی از اسلام را به جهانیان نشان دهند و تلاش دارند مردم سراسر جهان را از گرايش بیشتر به این مکتب ناب و دل‌بستگی بیشتربه آن منحرف کنند.
 
عبدی در پایان خاطرنشان کرد: طبیعی است هرقدر نفوذ جریان شیعه و جریان فکری انقلاب اسلامی در کشورهای سرتاسر دنیا بیشتر شود تروریست‌ها برای ترساندن مردم و جهانیان دست به این نوع اقدامات انحطاری می‌زنند و آن را در جهان اشاعه مي‌دهند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.