اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور پیامی ، شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل سابق این اداره کل و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را به اصحاب فرهنگ و هنر استان و بازماندگان وی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت در بخشی از این پیام آمده است : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری را به تمامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان و خانواده محترم آن روحانی شهید تبریک و تسلیت می گوید و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، متولد 1338 ه.ش در شهرستان لامرد از توابع استان فارس است که دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است.

ویبه مدت ده سال(از سال 1373 تا 1383)مدیرکلفرهنگ و ارشاداستان گیلان بودکه در این مدت خدمات شایانی به ارتقای فرهنگ استان گیلان ارائه کرد.

حجت الاسلام انصاریاز سال 1383 رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سودان بود و تا پیش از تصدی رایزن فرهنگی ایران در بیروت به مدت سه سال مدیر کل آفریقا - عربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود./س


برچسب ها: پیام ، تسلیت ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.