سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهرانپور:

هر وقت خوب سرویس زدیم، بردیم/ از بازی خوب تیم لذت بردم

تیم ملی والیبال کشورمان توانست در دومین دیدار خود از سری مسابقات جام قهرمان قاره‌ها امروز مقابل ایتالیا به پیروزی دست پیدا کند.

حسینعلی مهرانپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی مقابل تیم والیبال بسیار عالی بود و فکر می کنم مردم هم مثل من از دیدن این والیبال حرفه ای و سطح بالا لذت برده‌اند تمامی بازیکنان تیم ایران مقابل قدرت‌های مطرح والیبال جهان امروز حرفه ای کار کردند.

کارشناس والیبال کشورمان تصریح کرد: بازیکنانی که به عنوان یار جایگزین در این بازی در ترکیب تیم ایران قرار گرفتند بسیار عالی و حساب شده کار کردند خوشبختانه تعویض‌های به موقع ولاسکو هم جواب داد.

وی یاد آور شد:  در این بازی هر ستی که ملی پوشان سرویس خوب زدند موفق‌تر بودند و در ست‌هایی که حریف در سرویس خوب عمل کرد ما در دریافت تا حدودی دچار مشکل شدیم برای رفع این مسئله باید بهتر از اینها تمرین کنیم تا مقابل سرویس‌های پرشی حریف دریافت خوبی هم داشته باشیم.

مهرانپور یادآور شد: درحال حاضر ما پاسور بی‌نظیری داریم و توانست به خوبی از دفاع وسط‌های تیم کمک بگیرد. دیگر ملی‌پوشان هم در کار  گروهی و دفاع مقابل ایتالیا بسیار عالی کار کردند.

وی در خصوص تفاوت والیبال ایران و قدرت‌های مطرح گفت: درحال حاضر در ژاپن حریفان ما برترین‌های قاره‌ها هستند. خوشبختانه تا اینجای کار مقابل آنها خوب ظاهر شدیم.

کارشناس والیبال کشورمان اظهار داشت: ما برای کسب مقام هنوز تجربه نداریم و این مسئله به امکانات و تعداد بازی‌های بین المللی مربوط می شود. اما از لحاظ فنی هم‌اکنون والیبال ایران چیزی کمتر از برترین‌های جهان ندارد.

مهرانپور خاطرنشان کرد: ما مقابل روسیه کار بسیار سختی را پیش روی داریم تداوم تیم‌های برزیل و روسیه به مراتب بهتر و بیشتر از ایتالیا و امریکا است. امیدوارم بتوانیم مقابل روسیه بازی خوب و حرفه ای را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرویس ، ملی ، گروهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.