حسینعلی مهرانپور، کارشناس والیبال کشورمان عملکرد تیم ملی ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا را بسیار عالی ارزیابی کرد.

حسینعلی مهرانپور کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت به نظرم ملی پوشان در این دوره از مسابقات عالی و بی نظیر کار کردند و روند رشد والیبال ایران را در دبی هم ادامه دادند.

وی گفت: به نظرم حق تمامی بازیکنان تیم ایران قرار گرفتن در جمع برترین های هفدهمین دوره مسابقات آسیایی بود.

وی گفت: گسترش والیبال ایران تا جایی است که ما در حال حاضر به طور همزمان از سه تیم آماده و قدرتمند برخورداریم که در سطح آسیا و جهان حرف هایی برای گفتن دارد.

کارشناس والیبال در ادامه اظهار داشت: نکته بارز و قابل توجه عملکرد تیم ایران در این دوره از مسابقات نسبت به گذشته ثبات و هماهنگی موجود در میان بازیکنان است ما در گذشته روی حمله و دفاع عملکرد قدرتمندی را داشتیم ولی در بازی های اخیر ملی پوشان نشان دادند که در دفاع روی تور و دفاع داخل میدان هم سطح کار تیم رشد قابل توجهی داشته است.

مهرانپور تصریح کرد: تداوم در زدن سرویس های بدون نقص از سوی ملی پوشان ، تمرکز بازیکنان را نشان می دهد رشد توپ گیری و دفاع روی تور ملی پوشان حاکی از هماهنگی بازیکنان خط دفاع و بازیکنان انتهای زمین است.

 وی در خصوص سطح کیفی مسابقات قهرمانی آسیا گفت:  ما به حریفان و نام تیم ها کاری نداریم عملکرد و قدرتمند بازیکنان در تمامی بازی ها این دوره از مسابقات خارج از توجه به نام حریفان حاکی از آن بود حضور در مسابقات لیگ جهانی والیبال ما را معقول کرده است و عملکرد ملی پوشان نشان داد که به معنای واقعی یکی از راههای رشد و موفقیت بازی با تیم های معتبر جهان است.

 کارشناس والیبال یاد آور شد: در این دوره از مسابقات آسیایی شاهد بودیم که در تیم های ژاپن و کره دیگر خبری از دوبلهای وسط نیست، آنها نیز دیگر اصراری به ادامه سیستم قدیمی که مختص آسیای شرقی بود را ندارند و تمرکز روی والیبال  مدرن را در دستور کار خود قرار داده اند.

 مهرانپور وضعیت روحی و روانی ملی پوشان و آرامش حاکم بر تیم ملی را بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: در بازی فینال هیچ اثری از استرس در میان ملی پوشان نبود و آنها با آرامش روحی کامل و اعتماد به نفس بالا مقابل تیم کره به میدان رفتند .

ملی پوشان نشان دادند که آنها به مربی خود اعتماد داشته و تشخیص های وی را در تعویض ها و نوع تاکتیک های اجرایی را در جهت بهبود تیم پذیرفته اند./آق

برچسب ها: ارشناس ، والیبال ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۴:۱۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
کار تیم ملی والیبال واقعا عالی بود.البته نباید نقش خولیو ولاسکو مربی افسانه‌ای ایران را نادیده بگیریم.
moslemmirzaei.blogsky.com
United States of America
بهروز
۱۱:۱۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
دردود بر بلند قامتان کشورمون که بدون هیچ توقعی همیشه سر افراز بودن مبارکتون باشه پیروزیتون فوتبالیا یه کم فقط یه کم از این مردمای با غرور باد بگیرین
آخرین اخبار