سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوراکچی: در شان مربیان نیست بر سر تیم ملی منت بگذارند

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: در مقابل گیتی پسند ثانیه به ثانیه بازی را پیش بینی می کردیم و با تاکتیک درست توانستیم پس از4 سال آنها را در زمین خودشان مغلوب کنیم.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقه تیمش مقابل گیتی پسند اظهار داشت: با توجه به ایام سوگواری سالار شهیدان و تعطیلات مشکلات زیادی را از نظر سالن تمرین و غیره سختی ها زیادی را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه موفق شدیم به کمک آنالیز خوبی که از تیم گیتی پسند انجام دادیم بعد از 4 سال آنها را در یک بازی خانگی شکست دهیم.
 
وی ادامه داد: در مقابل گیتی پسند ثانیه به ثانیه بازی را پیش بینی کردیم و می دانستیم در هر لحظه باید دست به چه تاکتیکی بزنیم، فوتسال خوبی را شاهد بودیم و دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند .
 
خوراکچی درباره عملکرد داوری گفت: تیم داوری بسیار خوب کار کرد آنها آماده بودند و تمرکزشان عالی بود در کل بسیار رضایت دادم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران خاطر نشان کرد: خوشحالم در بهترین شرایط گیتی پسند آنها پیروز شدیم زیرا کشاورز در مصاحبه های پیش از بازی اعلام کرده بود تیمش بهترین شرایط را دارد، من نظر مربیان تیم هایی که باخت های خود را بر گردن تیم ملی می اندازند و می گویند چون بازیکن به تیم ملی  دادیم می بازیم را قبول ندارم زیرا در شان مربیان حرفه ای نیست که بر سر تیم ملی، کادر فنی و کمیته منت بگذارند، به جای این صحبت ها باید یاد بگیریم که بعد از باخت فقط در خصوص مسائل فنی حرف بزنیم و ببینیم ایرادمان در آن مسابقه چه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، گیتی ، خوراکچی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.