سرمربی میثاق تهران گفت: رویارویی قدرت و توانایی میثاق و دبیری باعث برگزاری بهترین و جذاب ترین بازی لیگ برتر فوتسال می شود.

محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از استراحتی 4 روزه تمرینات خود را آغاز کردیم که طی آن توجه زیادی به فعالیت های فیزیکی داشتیم زیرا پس از گذراندن دوران تعطیلات لیگ و رویارویی با تیم قدرتمند دبیری باید از نظر فیزیکی حاکم بر بازی باشیم در این صورت و با تحت فشار گذاشتن رقیب نتیجه ی دلخواه را کسب خواهیم کرد. در نظر داریم با قدرت فیزیکی خود فرصت هیچگونه نمایش فنی و قدرتی را به دبیری ها ندهیم زیرا تجربه اثبات کرده هر گاه میثاق در رقابت های خود فیزیکی ظاهر شده رقبا حرفی برای گفتن نداشته است.

وی افزود: رویارویی با دبیری حساسیت بسیار بالایی دارد ما در پی ارتقاء‌ در جدول هستیم و دبیری با ایجاد اختلاف امتیاز در پی محکم کردن جایگاه خود خواهد بود در همین راستا و با توجه به اینکه هر دو تیم از نظر فردی و تیمی شرایط مساعدی دارند رقابت قابل قبولی به نمایش می گذاریم. معتقدم بر خلاف تصور همه این بازی به دور از هر گونه جنجال و تنشی برگزار خواهد شد زیرا ما نسبت به هم حواس نداریم و برای بهتر شدن وضعیت می کوشیم. من و شمسایی کری خوانی نمی کنیم تنها در روز رقابت توانایمان را به رخ هم می کشیم. به همین دلیل بازی این دو تیم بهترین و جذابیت ترین رقابت این فصل لیگ برتر را رقم خواهد زد.

**نمی توانم یک تیم را به خاطر یک شخص از بین ببرم

 محمود خوراکچی در خصوص جدایی ظهیر کامیاب از تیم میثاق اظهار داشت: کامیاب یکی از بازیکنان خوب فوتسال کشورمان است وبه سبب حضورش در تیم خشنود بودیم اما اخیراً با مشکلاتی رو به رو شدیم، البته مشکل از طرف وی بود معتقدم بازیکنی که در اختیار یک تیم قرار می گیرد باید مربی خود را قبول داشته و اعتمادی به تجربه و سال های کاری حرفه ای او نشان دهد اما این بازیکن تمام تصمیمات حرفه ای را به مسائل شخصی و کدورت مربوط می کند در حالی که این موضوع وجود ندارد.

زمانی که وارد تیم میثاق شدم مربی پیشین نام کامیاب را از لیست خود خط زده بود اما به دلیل اعتمادی که به عملکرد این بازیکن داشتم شرایط حضور دوباره اش در تیم را فراهم آوردم.

وی خاطرنشان کرد: چه طور روزی که به عملکرد وی ایمان داشتم مربی با تجربه ای به حساب می آمد و امروز که به دلیل شرایط تنها در مواقع مورد نیاز از حضور وی بهره می برم قصد ایجاد تنش دارم؟

تمام افراد فوتبالی با اخلاقیاتم آشنایند من با بازیکن وارد حاشیه نمی شوم وتا جای ممکن سازش را پیشه می کنم اما زمانی که عذر یک بازیکن را از تیم بخواهم یعنی این که این شخص از تمام فیلترها گذشته و پل های پشت سرش را خراب کرده و هیچ جایی در تیم ندارد.

ظهیرکامیاب را به باشگاه معرفی کردم تا تصمیم نهایی در مورد وی اتخاذ شود، این بازیکن از این پس جایی در تیم میثاق تهران ندارد گمان می کنم واکنشم نسبت به کامیاب طبق مبانی و اصول حرفه ای گری بوده است، شاید  با ادامه پیدا کردن این جریانات جو مثبت تیم از بین می رفت و به سبب نارضایتی یک شخص شرایط ایده آل تیم به هم می خورد و طی فرایند تصمیم منطقی نباید یک تیم و گروه را فدای یک شخص کرد برای کامیاب پس از خروج از میثاق آرزوی موفقیت می کنم اما ما بدون او نیز موفق هستیم.

پایان متن/آق
برچسب ها: خوراکچی ، فوتسال ، کامیاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار