سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: برخی مواقع تقدیر، باخت را رقم می زند و اشتباهات فردی باعث از دست رفتن امتیاز می شود ما مثل همیشه بازی نکردیم.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مقابله با هلال احمر نتوانستیم مانند همیشه ظاهر شویم. اشتباهات فردی ما باعث شد 4 گل را به رقیب تبریزی تقدیم کنیم البته هلال احمر نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت و بازیکنانش دوندگی بیشتری داشتند و در نهايت با درخشش دروازه بانشان، پیروزی را از آن خود کردند. زمانیکه تیمی تاکتیک پاور پلی را به نمایش می گذارد تمام ریسک های این تاکتیک را به جان می خرد که همین اتفاق برای ما افتاد و 2 گل غیر قابل پیش بینی و ساده دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران فزود: این شکست، ما را از پله دوم دور کرد اما جنبه تحمل شکست را داشته و به تیم قدرتمند هلال احمر تبریک می گوییم. شاید این شکست باید بوجود می آمد تا نقاط ضعف خود را در تعطیلات دو هفته ای تقویت کنیم و تازه نفس تر به لیگ برگردیم. برخی از نتایج فقط به سبب تقدیر رقم می خورد و قستمان بود بازی را واگذار کنیم البته تیم داوری در این جریان بی تأثیر نبود، 2 پنالتی به نفع تیم ما گرفته شد اما اعتراضی ندارم.

وی در خصوص برنامه هایش در مدت زمان تعطیلی لیگ افزود: با قدرت تمرینات خود را پيگيري کرده و با مرور بر کارهای دفاعی نقاط ضعف خود را تقویت می کنیم البته به دلیل آمادگی که بازیکنان از نظر جسمانی دارند وارد برنامه های بدنسازی نمی شویم اما بازیکنان را آماده و در شرایط ایده آل نگه می داریم.

معتقدم زمانی یک تیم نیاز به اردو دارد که شرایط تمرین در شهر خود و سالن تمریناتش را نداشته باشد اما ما تمام امکانات رفاهی را در شهر خود داریم و می توانیم بهترین تمرینات در مدت تعطیلی لیگ را انجام دهیم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار