سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"نجفي‌منش" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لغو "بخش‌نامه" سال90 ضروري است/"بدهي" تنها بخشي از مشکلات ما است

نجفي‌منش به لغو بخش‌نامه سال 90 اشاره کرد و گفت: بر اساس اين بخش‌نامه اگر واحدي قسط عقب‌افتاده و يا چک برگشتي دارد حق دريافت هر گونه تسهيلاتي از آن سلب مي‌شود که قرار بود دولت يازدهم اين بخش‌نامه را لغو کند که متاسفانه تاکنون اقدامي در اين خصوص انجام نشده است.

محمدرضا نجفي‌منش عضو هيئت مديره انجمن قطعه‌سازان خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه مشکل کنوني خودروسازان تنها عدم پرداخت بدهي‌شان توسط خودروسازان نيست، اظهار داشت: ميزان اين بدهي بين 2 تا 3 هزار ميليارد تومان است که يک بخشي از مشکلات ما با پرداخت اين بدهي مرتفع مي‌شود.
 
وي تصريح کرد: اما اقدامات ديگري نيز وجود دارد که انجام آنها براي حل تمامي مشکلات قطعه‌سازان ضروري است.
 
نجفي‌منش در همين راستا به لغو بخش‌نامه سال 90 اشاره کرد و گفت: بر اساس اين بخش‌نامه اگر واحدي قسط عقب‌افتاده و يا چک برگشتي دارد حق دريافت هر گونه تسهيلاتي از آن سلب مي‌شود.
 
عضو هيئت مديره انجمن قطعه‌سازان خودرو افزود: قرار بود دولت يازدهم اين بخش‌نامه را لغو کند که متاسفانه تاکنون اقدامي در اين خصوص انجام نشده است.
 
وي به گشايش L  30در صدي اشاره کرد و افزود: اگر اين مسئله عملي شود قطعا بخش اعظمي از مشکلات ما را حل خواهد کرد که اميدورايم بانک‌هاي کشور هر چه سريع‌تر اقدام بع انجام اين موضوع کنند.
 
نجفي‌منش اظهار داشت: هم‌چنين دراين مدت نياز ما به نقدينگي 3 برابر شده است که لازم است بانک‌ها با ارائه تسهيلات ويژه‌اي ما را در اين امر ياري کنند.
 
وي هم‌چنين ورود شرکت‌هاي خارجي و مجرب را به ايران در رشد حوزه خودروسازي کشور بسيار مثمر ثمر دانست.
 
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: خودرو ، تسهیلات ، بدهی ، گشایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.