سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درمان "کمردرد"بدون دارو و جراحی را تجربه کنید

کایروپراکتیک درمان تنظیم ستون فقرات بدون عمل جراحی و داروست و در رابطه با بیماری‌هایی مثل دیسک کمر، گردن، شانه زانو و کلا مفاصل است.

دکتر محمد خاکپور، متخصص کایروپراکستیک در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: این طب از سال ۱۸۸۵ در دنیا شناخته شده و از سال ۱۳۸۰ در ایران توسط وزارت بهداشت به رسمیت شناخته شد. 

وی بیان داشت: عموم مردم با این طب آشنایی ندارند درمان‌های انجام شده هم معمولا با دست و کار کردن روی "ستون فقرات" و مهره‌ها انجام می‌گیرد، این طب به نوعی شبیه "طب فیزیکی" است. 

وی اظهار کرد: حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد بیماران بهبود می‌یابند و درصد موفقیت با این درمان بالاست همچنین در این طب تیغ به بدن بیمار نمی‌خورد و عوارض خاصی هم ندارد. 

وی ادامه داد: درمان توسط متخصص کایروپراکتیک درست با یک سری وسایل انجام می‌شود که جابجایی و تنظیم ستون مهره‌ها و فقرات است. 

دکتر محمد خاکپور گفت: یادآور کردن نکاتی مثل آموزش صحیح نشستن، ایستادن، راه رفتن و در مجموع آموزش صحیح کارهای روزمره برای هر شخص بستگی به کار و نوع شغل شخص آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
ماهی
۲۰:۱۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خواهر من پیش تنها متخصص کایروپرکتیک خانم تهران رفت خیلی راضی بود . از رفتار خودش و کارمنداش و دستگاهاش
مهدی
۲۱:۲۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
سلام مامان من گودی کمر وپادرد از لگن تا پادرد درد ایا این دیسک کمر دارد یا نه
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام من مادرم و بسیاری از آشنایان پیش یک متخصص خوب رفتند و خیلی خوب شدن کسایی که از درد نمیتونستن راه برن و بشینند.
مسی
۲۱:۳۸ ۰۶ تير ۱۳۹۷
من برای کمر درد پیش دکتر مطبش قلهکه کارش خوب بود البته من کمرم خیلی حاد نشده اما دکتر راهکار ها و رفتار های مناسب بهم گفت که بهتر بشم
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
لطفا شماره تماس از آقای دکتر خاکپور
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
باسلام وخسته نباشید لطفتان شماره تلفن و آدرستان را در سایت بگذارید.
علی قاسمی
۰۲:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
جالب بود
علی قاسمی
۰۲:۱۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
جالب بود
علی قاسمی
۰۲:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
جالب بود
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
سلام جناب آقاي دكتر خاكپور. واقعا از شما به خاطر زحماتي كه براي من كشيديد سپاسگزارم. توانايي شما قابل مقايسه با همكارانتون كه كايروپراكتور هستند قابل مقايسه نيست. از اينكه پس از تحصيل در آمريكا به ايران برگشتيد و با دستان معجزه گرتون به درمان بيماران ادامه مي دهيد سپاسگزارم. من توسط دستهاي پر قدرت شما درمان شدم
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
با سلام و عرض ارادت خاص به آقاي دكتر محمد خاكپور. من ديسك كمر داشتم و به آقاي دكتر فرهاد علي همتي همكار آقاي دكتر خاكپور مراجعه كردم. متاسفانه ايشون باعث شد كه من حركت هم نتوانم بكنم و در گردنم هم كه اصلا مشكلي نداشتم بيرون زدگي شديد ديسك درست كرد. با شرايط بسيار وخيم به دكتر خاكپور مراجعه كردم و ايشان با مهارت بسيار خاص و زيادي كه دارند مرا درمان كردند. هرچند پروسه درمان بسيار طول كشيد ولي ايشان با تبحر زياد و زحمت فراوان خرابكاري دكتر همتي را تا حدي درست كردند و من الان قادر به راه رفتن هستم. واقعا از ايشان سپاسگزارم
مهسا
۲۳:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام

لطفا آدرس مطب آقای دکتر خاکپور رو بگید و تلفن
امين غفراني
۱۴:۴۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
با سلام و عرض ادب به آقاي دكتر خاكپور . ديسك كمر من بيرون زده بود و به كانال نخائي من فشار ميآورد و نميتونستم راه برمآقاي دكتر خاكپور با روش منحصر بفردشون بدون عمل جراحي منو درمان كردند من حركتمو مديون ايشون هستم خداوند هميشه و در همه حال موفقشون كنه .
معصومه
۲۳:۴۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۲
سلام،آیا گودی کمر نیز درمان دارد؟