سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار با يک هيئت الجزايري؛

جهاد لحام: عربستان و قطر تأمين‌کننده مالي تروريسم در جهان هستند

رئيس مجلس سوريه در ديدار با يک هيئت الجزايري تأکيد کرد برخي کشورهاي عربي مانند عربستان و قطر هزينه‌هاي تروريسم عليه سوريه را مي‌پردازند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، "جهاد لحام" افزود : عربستان و قطر تأمين‌کننده مالي تروريسم در جهان هستند.

"لحام" در ديدار با اين هيئت الجزايري از حمايت ملت الجزاير از ملت سوريه قدرداني و بر اهميت نقش احزاب و شخصيتهاي وطن پرست عربي در بسيج تلاشهاي مردمي و رسمي براي مقابله با طرحهاي غربي ها براي تقسيم کشورهاي عربي در سايه تبديل شدن اتحاديه عرب به ابزاري در دست اميرنشينهاي عرب خليج فارس که در خدمت خارجي ها هستند تأکيد کرد.

لحام گفت : متأسفانه عربستان و قطر به سوريه سلاح و تروريستهاي تکفيري را سرازير مي کنند و همانند دولت آمريکا عمل مي کنند که از اين دولت جزء ويرانگري و خرابي کار ديگري ساخته نيست.

هيئت الجزايري نيز در ديدار با لحام خواستار تشکيل پارلمان مردمي عربي شد تا جايگزين نهادهاي رسمي عربي و منطقه اي باشد که در دفاع از سوريه و بيان حقايق آن و جنايات گروههاي تروريستي مسلح شکست خورده است.

رمضان بودلانه رئيس هئيت الجزايري گفت: در جريان حقايق قرار گرفتيم و به خواست الهي اين حقايق را در الجزاير براي مردم اين کشور بيان خواهيم کرد.ملت الجزاير را از همه جناياتي که در اينجا صورت مي گيرد مطلع خواهيم کرد.

جمال عبد السلام رئيس جبهه الجزاير جديد گفت: مجلس نمايندگان سوريه بيش از صد سال است که تشکيل شده است. سوريه در دموکراسي ريشه دار است. اين کشور  مجلس نمايندگان دارد که نماينده همه ملت و اقشار و احزاب سوريه هستند.

يوحنا عاشر يازجي رهبر مسيحيان سوريه نيز در ديدار با هيئت الجزايري تأکيد کرد سوريه کشور برادري و مهرورزي و زندگي مشترک باقي خواهد ماند.

وي افزود: ما همانند يک خانواده و يک ملت هستيم در طول تاريخ با هم بوده ايم در روزهاي سختي مسلمانان به داد مسيحيان رسيده  اند و مسيحيان نيز از مسلمانان حمايت کرده اند ما از يکديگر حمايت مي کنيم.

انتهاي پيام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.