دولت سوريه ضمن تکذيب خبر حمله به "بشار اسد" رييس جمهور سوريه اعلام کرد وي صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم نماز عيد فطر حضور يافته است و البته تصاویر تلویزیونی حضور اسد در نماز عید فطر هم پخش شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از يديعوت آحارونوت، شبکه سوريه و المنار حضور بشار اسد را در مراسم نماز عيد فطر از مسجد انس بن مالک پخش کردند.

حتي شبکه تلويزيوني الجزيره نيز که خبر حمله به کاروان خودروهاي بشار اسد را پخش کرد و در حال مصاحبه با يکي از مخالفان سوري در اين خصوص بود به پخش نماز عيد فطر با حضور بشار اسد اقدام و مصاحبه با اين مخالف سوري را که درباره جزئيات حمله توضيح مي داد، قطع کرد. 

وائل حلقي نخست وزير ، جهاد لحام رئيس مجلس ، شيخ بدر الدين حسون مفتي سوريه و عبد الستار وزير اوقاف و شمار ديگري از مقامات لشکري و کشوري سوريه در کنار بشار اسد ديده مي شوند.

سپس احمد الجزايري خطيب و امام جماعت اين مسجد به ايراد خطبه نماز عيد فطر پرداخت.

گفتني است شبکه هاي العربيه و الجزيره در خبر فوري و هماهنگ پيش از اين  اعلام کرده بودند کاروان خودروهاي حامل بشار اسد هدف حمله قرار گرفته است. 

العربيه حتي اعلام کرد بشار اسددر اين حمله آسيب ديده است. اين شبکه خبري به نقل از منابع نزديک به تروريست هاي سوري مدعي شده بود که تروريست ها 17 خمپاره به سوي کاروان اسد در مسير حرکت وي به سوي هتل "مريديان" شليک کرده اند. 
برچسب ها: تکذیب ، ادعای ، العربیه ، اسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار