سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"رژیم" گرفتن، عامل اصلی دعوای زن و شوهر‌ها

پژوهشگران توصیه می‌کنند زوجین برای جلوگیری از بروز اجتلافات خانوادگی به هنگام گرفتن رژیم‌های غذایی از کمک و مشاوره متخصصان بهره بگیرند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران به تازگی دریافته‌اند که گرفتن رژیم غذایی بسیار سخت و کم کردن وزن بدن به طور ناگهانی می‌تواند باعث اختلافات خانوادگی بین زوجین شود. 

گفتنی است: پژوهشگران به زوجین توصیه می‌کنند که چنانچه می‌خواهند وزن خود را کم کنند این کار را با هماهنگی با سایر اعضای خانواده انجام دهند و سعی کنند گروهی با داشتن "رژیم غذایی" سالم وزن خود را اصلاح کنند زیرا در این صورت همگی با هم دچار یک کاهش وزن مناسب و مطلوب خواهند شد. 

گفتنی است: تغییر وزن‌های بسیار زیادی می‌تواند بر کیفیت پوست، مو و حتی روحیه افراد تاثیر بگذارد و باعث تغییر خلق و خوی افراد شود. 

پزشکان توصیه می‌کنند افراد برای جلوگیری از مشکلات در خانواده در هنگام رژیم گرفتن سعی نمایند با یک مشاور و متخصص مشورت کنند و راهکارهای تخصصی برای جلوگیری از تنش‌ها و تغییرات خلق و خو را به کاربندند. 

پزشکان توصیه می‌کنند تا زوجین سعی کنند دید واقع بینانه‌ای نسبت به اینکه کاهش وزن چه گونه می‌تواند به سلامت خانواده به لحاظ مختلف تاثیر بگذارد فکر کنند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: رژیم ، دعوا ، چاقی ، کاهش وزن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.