سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انبارلويي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

خاتمی قصد ایجاد فضای قبرستانی دارد تا کسی حرف نزند

مسئول سياسي حزب مؤتلفه اسلامي با تاکید بر اینکه "خاتمی" قصد ایجاد یک فضای قبرستانی دارد تا کسی حرف نزند،‌ گفت: رعايت حريم "خاتمی" به عنوان یک رجل سیاسی و مذهبی مورد شناخت شورای نگهبان، بايد حفظ شود، اما اولین کسی که باید حریم را رعایت کند، خود خاتمي است.

"محمدکاظم انبارلوئی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر "محمد خاتمی" (رئيس‌جمهور اسبق كشورمان) که از منتقدین دولت خواسته بود نقد دولت را کنار بگذارند، اظهار داشت: نمي‌دانم چرا كساني كه در گذشته معتقد به حقانيت نقد بودند، الآن موضع مخالفي داشته و مي‌گويند "سراغ نقد دولت نروید و برويد به سمت کسانی که تحمل کمتری دارند."
 
وي ادامه داد: نمی‌دانم این افراد چه کسانی هستند که "محمد خاتمی" آن‌ها را حواله می‌دهد، اين اظهارات در حالي است كه دولت یازدهم قدرت را در دست گرفته و تعهداتی را به مردم داده و درمقابل ملت نیز مطالباتی دارند، بنابراین ما باید نقد مشفقانه از دولت را تشویق کنیم.
 
مسئول سیاسی حزب موتلفه تصریح کرد: به نظر می‌آید "خاتمی" با این صحبت‌ها قصد ایجاد یک فضای قبرستانی دارد تا کسی حرف نزند.
 
وی با اشاره به اظهارات دیگر "محمد خاتمی" مبنی بر اینکه می‌خواهند دكتر روحانی را از عقبه‌اش جدا کنند، گفت: در اینجا باید دید عقبه دولت حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی چه کسانی هستند، اگر این عقبه "محمد خاتمی" و دوستانش باشد، در این صورت با موضع‌گیری رئیس‌جمهور کشورمان كه  دولت اعتدال را وابسته به گروه‌ها، احزاب به ویژه احزاب منحله نمي‌دانست، تناسبي ندارد.
 
این فعال سیاسی اضافه کرد: "محمد خاتمی" در جای دیگری گفته است؛ ما با کسانی که طرفدار براندازی هستند مرز داریم، اما نگفت چرا این مرزبندی در سال 88 زمانی که منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و گروه‌های ضد انقلاب به بهانه تقلب در انتخابات مسئله ایجاد کرده، حتی علیه بنیان نظام و قانون اساسی شعار دادند، وجود نداشت.
 
اين فعال سياسي با اشاره به سخنان اخیر "محمدصادق لاريجاني" بیان داشت: خوشبختانه رئیس قوه قضائیه با موضع‌گیری قاطع اعلام کرد، بساط فتنه‌گران را جمع و در برابر تحرک جدید آن‌ها ساکت نخواهد نشست؛ بنده از رئیس قوه قضائیه به خاطر رصد هوشمندانه‌شان تشکر می‌کنم.

 وي اضافه كرد: یکی از دلایل آزادی و حرمت اشخاص این است که به نقد مردم احترام بگذارند، اما "محمدخاتمی" این نقد را نپذیرفته و دولت را به خودکامگی تشویق می‌کند؛ وقتی که دولت نقد نشود، مسیر آن به سمت خودکامگی پیش مي‌رود.
 
انبارلوئی با بیان اینکه "محمد خاتمی" دو دوره رئیس جمهور کشور بوده و من به عنوان یک شهروند ایرانی حریم ایشان را حفظ و خدماتی که در دوران ریاست‌جمهوری انجام داده است را ارج می‌نهم، تصریح کرد: رعايت حريم "خاتمی" به عنوان یک رجل سیاسی و مذهبی مورد شناخت شورای نگهبان، بايد حفظ شود، اما اولین کسی که باید حریم را رعایت کند، خود خاتمي است.
 
  وی با بيان اينكه"محمد خاتمی" در حوادث سال 88 این حریم را نگه نداشت و از رای ملت حمایت نکرد، گفت: اگر خاتمي به جاي ايستادن در کنار افرادي که به دروغ به برگزار کنندگان و ناظرین انتخابات تهمت زدند و آنان را متهم به تقلب در انتخابات کردند، در کنار ملت بود، احترام بیشتری در نزد ملت پیدا می‌کرد.
 
انبارلويي با بیان اینکه هنوز هم "محمد خاتمی"  فرصت تبري جستن از تبهکاران سیاسی اصلاح‌طلب كه در انتخابات 88 انجام دادند، دارد و می‌تواند حرمت خود را بار دیگر حفظ کند، اظهار داشت : وی با وجود موضع گیری در سال 88 هنوز هم در جمهوری اسلامی اظهارنظر می‌کند، كه اين نشان‌دهنده مظلوميت جمهوري اسلامي است، كه حرمت افراد را حفظ مي‌كند.

مسئول سیاسی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: اين افراد به خودشان هم رحم نمي‌كنند؛ امیدواریم بیدار شده و به صفوف ملت بپیوندند و نام خود را در كنار مدافعان نظام ثبت کنند نه مخالفان.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.