عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: فضاسازي‌هاي جريان اصلاحات پاسخگوي نياز آنها براي ورود به انتخابات سال آينده نخواهد بود.


حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات خاتمي مبني بر تاکيد به حفظ حق و حرمت مردم در نظام، گفت:‌ طبيعي است که اصلاح طلبان براي ورود به صحنه سياسي به دنبال اتهام وارد کردن به نظام هستند تا بتوانند در عرصه سياسي به رقابت بپردازند.

حجت‌ الاسلام ابراهيمي با طرح اين سوال که بايد از اصلاح‌طلبان پرسيد که آيا واقعا در دولت اصلاحات رعايت حق و احترام مردم صورت گرفت؟ بيان داشت: واقعيت امر اين است که در چه دوره‌اي از انتخابات جمهوري اسلامي در طول تاريخ انقلاب حرمت آرا مردم حفظ نشده است؟


عضو جامعه روحانيت مبارز با تاکيد بر اينکه آرا مردم به عنوان يک حق طبيعي همواره در نظام جمهوري اسلامي حفظ شده است، اظهار داشت: اصلاح طلبان در طول امسال و سال آتي جريان سازي‌هاي ديگري نيز رقم خواهند زد اما اين فضاسازي‌ها پاسخگوي نياز ورود آنها به انتخابات سال 92 نخواهد بود.


وي با بيان اينکه اصلاح طلبان ارزش‌ها و ساختار انقلاب را ناديده گرفتند، تصريح کرد:  حضور اصلاح‌طلبان در داخل نظام از سوي مردم فعلا ممکن نيست چراکه عملکرد اين جريان به سادگي از ذهن مردم خارج نشده و نخواهد شد.

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت:‌ با توجه به اظهارات برخي از اصلاح‌طلبان آنها به تدريج در تلاش براي رسيدن به يک شعار قوي‌تر براي خود هستند.

حجت الاسلام ابراهيمي به تناقض‌گويي‌هاي اصلاح‌طلبان مبني بر فعاليت‌هايشان اشاره کرد و گفت:‌ اختلافات داخلي جريان اصلاحات تا حدي است که عده اي بر جلسات منظم تاکيد دارند و عده‌اي ديگر مي‌گويند جلسه‌اي ندارند لذا اين نشانه التهاب داخلي و عدم توافق اصلاح طلبان براي دست‌يابي به خط مشي مشترک است. /س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار