عضو كميته داوري جبهه متحد اصول‌گرايي، با اشاره به اظهارات دوپهلوی خاتمي، گفت‌:‌خاتمي به عنوان ليدر اصلاح طلبان باید با پرهیز از سخنان دو پهلو و با شفاف‌سازي اصلاح طلبان را از برزخ نجات دهد.

غلامعلي حداد عادل عضو كميته داوري جبهه متحد اصول‌گرايي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در خصوص فعاليت‌هاي مستقل جبهه پايداري در راستاي ورود به انتخابات مجلس نهم، گفت:‌ جبهه پايداري به عنوان يك جريان سياسي قصد رقابت با اصول‌گرايان و به خصوص جبهه متحد اصول‌گرايي ندارد و اميد است اعضاي اين جبهه با پيوستن به كميته 8+7 در قالب يك ليست درانتخابات مجلس حضور داشته باشند.
وي با اشاره به استراتژي اصلاح طلبان براي ورود به انتخابات آتي، افزود: به طور حتم تمامي جريانات و شخصيت‌هاي وابسته به اصلاح طلبان در انتخابات حضور خواهند داشت و قطعا در روزهاي آينده شخصيت‌هاي منتصب به اصلاح‌طلبان در ستاد انتخابات كشور براي ثبت نام حضور خواهند یافت.

حداد عادل در خصوص تنش‌هاي ايجاد شده از سوي برخي از جريانات افراطي اصلاح طلب عليه شوراي نگهبان و شخص آيت‌الله جنتي اذعان داشت: شوراي نگهبان به عنوان نهادي كه وظيفه دارد صلاحيت‌ نامزدهاي انتخاباتي مجلس را تاييد كند، از هيچ گونه تهديدي نمي‌هراسد؛ لذا طيف‌هاي سياسي كه قصد تخريب شوراي نگبهان را دارند بهتر است به جاي اين كار برنامه‌هاي خود را براي ورود به انتخابات مشخص كنند.
عضو كميته داوري جبهه متحد اصول‌گرايي با اشاره به اظهارات دوپهلوی خاتمي، گفت: اظهار نظر در مورد اظهارات خاتمي به عنوان يك ليدر اصلاح طلب بسيار دشوار است؛ لذا وی باید با پرهیز از سخنان دو پهلو و با شفاف‌سازي اصلاح طلبان را از برزخ نجات دهد./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار