سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آئین مهرورزی را در «سرای محبت» بیاموزیم

فرهنگسرای معرفت چهارشنبه (8 آبان ماه) در پنجمین جلسه از سلسله نشست های «سرای محبت» به موضوع آئین مهرورزی در خانواده از دیدگاه اسلام می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، سلسه نشست های «سرای محبت» در راستای تحکیم نهاد خانواده با تأکید بر تحصیل سلامت جسم و روان در خانواده ها از شنبه (چهارم آبان) آغاز به کار و تا پنج شنبه نهم همین ماه ادامه دارد.

پنجمین جلسه از سلسه نشست های «سرای محبت» فرهنگسرای معرفت که همزمان با هفته خانواده در حال برگزاری است به آیین مهرورزی در خانواده از دیدگاه اسلام توسط حجت الاسلام وحیدی می پردازد.

از جمله موضوعات مورد بررسی در این نشست های روانشناسی و علمی حوزه خانواده می توان به پایه های رشد در کودکان ، تغذیه در خانواده ، استرس و کنترل هیجان در خانواده اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوارشهران، بعد از زیرگذر شهید همت، مراجعه و یا با تلفن:44301444 تماس بگیرند.

همچنین نشانی الکترونیکی ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است.            
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.