شمع های دست ساز هنرجویان مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 از شنبه 9 شهریور تا سیزدهم همین ماه در فرهنگسرای معرفت به نمایش درمی آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، فرهنگسرای معرفت اقدام به برگزاری نمایشگاهی از شمع های دست ساز هنرجویان مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نگارخانه این مرکز کرده است.

این نمایشگاه به سرپرستی «آروین قربان» مربی زبردست در این هنر برگزار می شود که علاقه مندان برای بازدید از این آثار می توانند همه روزه در تاریخ مذکور به جز ایام تعطیل از ساعت 9 تا 19 دعوت به نگارخانه معرفت مراجعه نمایند.

كاربرد شمع از قدیم الایام مرسوم بوده و هنوز مردم در بسیاری از مراسم مختلف خود در شادی و یا حتی سوگواری از آن استفاده می كنند. این مسأله میان اكثر ملل با فرهنگ ها و سنن و مذاهب گوناگون مشترك بوده است. البته این هنر امروزه وسعت یافته و با تغییر و تحولاتی اساسی، به رقابت با دیگر هنرهای دستی برخاسته است.

نگارخانه معرفت در فرهنگسرای معرفت واقع در بلوار آیت الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر همت واقع شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه می توانند با شماره تلفن 44301444 تماس حاصل نمایند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است./ي2
برچسب ها: نمایشگاه ، شمع ، نگارخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار