سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگ ها در جيب "پارسا پيروزفر"

نمایش "سنگ ها در جیب هایش" کاری از پارسا پیروزفر پنجشنبه و جمعه، 3 و 4 آبان ماه، دو اجرایی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این اثر نمایشی پنجشنبه و جمعه، 3 و 4 آبان ماه، در دو نوبت 19:30 و 21:45 در تالار استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه خواهد رفت.

نمایش "سنگ ها در جیب هایش" داستان دو هنروری است که با بازی در نقش های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی (در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و ...) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می دهند.

گفتنی است، همایون شجریان چهارشنبه، 1 آبان ماه، از نمایش "سنگ ها در جیب هایش" کاری از پارسا پیروز فر دیدن می کند.

نمایش "سنگ‌ها در جیب‌هایش" نوشته‌ مری جونز، بازیگر و نمایشنامه‌نویس ایرلندی، تاکنون میزبان هنرمندانی چون اصغر فرهادی، باران کوثری، حبیب رضایی، حامد بهداد، نیکی کریمی، فاطمه معتمدآریا، تهمینه میلانی، پگاه آهنگرانی، رامبد جوان، نگار جواهریان، لیلی رشیدی، امیر اثباتی، ستاره اسکندری، لادن مستوفی، هومن سیدی و بهمن فرمان آرا بوده است.

پیروزفر در این نمایش در کنار رضا بهبودی به ایفای نقش می پردازد. همچنین آتوسا قلم‌فرسایی طراحی صحنه و لباس، بهاره مصدقیان منشی صحنه، حسن طاهری عکاس، آرش فصیح دستیار کارگردان و محمود امید علی مدیر صحنه این اثر نمایشی اند.

علاقه مندان به تماشای این اثر می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت، به سایت www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس بگیرند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.