سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی‌صدر در نطق میان‌دستور:

رانت‌خواری همچون سلول‌های سرطانی در حال تکثیر است/ عقلانیت و تدبیر را در مذاکرات مدنظر قرار دهیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: رانت‌خواری با سرعت فوق‌العاده‌ای همچون سلول‌های سرطانی درحال تکثیر است لذا رئیس‌جمهور باید مانع از ادامه این تخلفات شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "موید حسینی‌صدر" نماینده مردم خوی در جلسه علنی امروز سه شنبه (۳۰ مهرماه) در نطق میان‌دستور خود با تبریک عید غدیرخم و فرازی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر، گفت: امام علی (ع) خطاب به مالک فرموند، "ای مالک با تمام وسایلی که در اختیار داری و با منتهای نیرویی که در جان توست، به جلب رضایت و خرسندی جامعه بکوش و همیشه با توده مردم باش و با شادی آنان شاد شو و در اندوه‌شان شرکت کن. 

وی خطاب به رئیس‌جمهور افزود: امروز که علی‌غم بمباران تبلیغاتی دشمن حماسه سیاسی شکل گرفت و "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني" به‌عنوان رئيس جمهور کشورمان انتخاب شد لذا از وي خواستاريم که به شعار‌ها و وعده‌هایی که داده‌اند عمل کند چراکه رانت در کشور بيداد مي‌کند.

حسینی‌صدر تصریح کرد: واردات، صادرات و معادن مناسب، امکانات و امتیازهای مختلف اقتصادی تنها متعلق به عده‌ای خاصی است که ثروت‌های بادآورده آن‌ها بی‌وقفه در حال افزایش است، که حقیقتا آنها از جیب مردم ثروت اندوزی می‌کنند و با سرعت فوق العاده‌ای همچون سلول‌های سرطانی در حال تکثیر هستند. 

نماینده مردم خوی تأکید کرد: رئيس جمهور، از ادامه رانت‌خواری‌ها و تخلفات در کشور جلوگیری کنید، ما نمايندگان خانه ملت نيز در مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم آماده کمک به دولت تدبیر و امید هستیم.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به سالروز تولد ستارخان، اظهار داشت: سردار ملی، فرمود که "ما خاک می‌خوریم اما خاک نمی‌دهیم"، ما ملتی هستیم که شهادت را افتخار خود می‌دانیم اما در عین حال نباید در مسیر ترسیمی صهیونیست‌ها و برخی کشورهای عربی منطقه فرصت را به فرصت طلبان داخلی و خارجی قرار دهیم و عقلانیت و تدبیر را در مذاکرات مدنظر قرار دهیم. 

نماینده مردم خوی در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رانت خواری ، سلول ، سرطانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.