سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميرمحمدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشريح كرد

جزئيات شکایت برخی مسئولان درباره زمین‌خواری به كميسيون اصل 90

رئیس کمیته زمین‌خواری کمیسیون اصل90 مجلس شکایت برخی مسئولان درباره زمین‌خواری به اين كميسيون را تشريح كرد.

"محمدحسین میرمحمدی" نماینده گلپایگان و خوانسار در تشریح شکایت برخی مسئولان درباره زمین‌خواری به کمیسیون اصل نود، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: این پرونده جدید نبوده و مدتی است توسط کمیته زمین‌خواری "کمیسیون اصل نود" پیگیری می‌شود.

وی افزود: مواردی که گزارش شده مربوط به گزارش سازمان بازرسی کل کشور است و همچنین برخی گزارش‌های دیگر وجود دارد که کارگروه مربوطه پیگیری آن را در دستور کار دارد.

رئیس کمیته زمین‌خواری کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: اقداماتی در این رابطه صورت گرفته که برخی از آنها به اتمام رسیده و برخی اقدامات نیز در آستانه عملیاتی شدن است.

وی اظهار داشت: بیشترین شکایات در خصوص زمین‌خواری مربوط به استان تهران از جمله شهرری، ساوجبلاغ و ... بوده و برخی شکایات نیز مربوط به سایر استان‌هاست که البته تعداد آن کم است.

نماینده خوانسار و گلپایگان تصريح کرد: در مورد پارک ملی "خجیر" نشستی با مسئولان ذیربط خواهیم داشت که این نشست دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

میرمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

همچنين؛ حسين آذين نماينده رفسنجار و انار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: كميسيون اصل 90 پرونده رشوه‌گيري در فوتبال را با جديت دنبال مي‌كند و به محض اتمام بررسي‌ها نتيجه آن را اعلام خواهيم كرد.

انتهاي‌پيام/
برچسب ها: زمین ، کمیسیون ، اصل ، نود ، پرونده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.