سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز "یکشنبه 28 مهرماه 92" اعلام شد؛

"سامانه بارشی" در شمال غرب و سواحل "دریای خزر"/"تهرانی ها" خود را برای میزبانی از "بارش"ها آماده کنند

برای مناطق ذکر شده تا سه شنبه به تناوب افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد و با نفوذ جریانات شمالی و خنک در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و کاهش دما پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه 28 مهرماه 92" اعلام شد، بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد، از اواخر روز گذشته سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شد که بر این اساس ابتدا شمال غرب و سپس طی امروز و فردا شمال غرب دریای خزر ، دامنه های البرز و بتدریج فردا و روز سه شنبه علاوه بر سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و برخی مناطق مرکزی، شمال شرق تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد.

بنا براین گزارش، برای مناطق ذکر شده تا سه شنبه به تناوب افزایش ابر، بارش باران، رعدو برق و وزش باد و با نفوذ جریانات شمالی و خنک در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و کاهش دما پیش بینی می شود وهمچنین دریای خزر امروز و فردا و خلیج فارس فردا و روز سه شنبه مواج خواهند بود.




شایان ذکر است، امروز در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور باد و گرد و خاک پیش بینی می شود که این وضعیت امروز و فردا نیز در غرب و جنوب غرب کشور موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری و در شهرهای شمالی نیمه ابری و باد و گرد و خاک و در ارتفاعات بارش پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 28 درجه و در کمترین حالت به 18 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، سرما ، گرد و خاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.