از اواخر امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود که بر این اساس ابتدا شمال غرب و سپس طی فردا و روز دوشنبه شمال غرب دریای خزر ، دامنه های البرز تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "شنبه 27 مهرماه 92" اعلام شد، بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد، از اواخر امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود که بر این اساس ابتدا شمال غرب و سپس طی فردا و روز دوشنبه شمال غرب دریای خزر ، دامنه های البرز و بتدریج روزهای دوشنبه و سه شنبه علاوه بر سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و برخی مناطق مرکزی، شمال شرق تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد.



بنا براین گزارش، برای مناطق ذکر شده از اواخر امروز تا سه شنبه به تناوب افزایش ابر، بارش باران، رعدو برق و وزش باد و با نفوذ جریانات شمالی و خنک در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و کاهش دما پیش بینی می شود وهمچنین دریای خزر روز های یکشنبه و دوشنبه و خلیج فارس روزهای دوشنبه و سه شنبه مواج خواهند بود.

شایان ذکر است، امروز در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور باد و گردو خاک پیش بینی می شود که این وضعیت فردا و روز دوشنبه نیز در غرب و جنوب غرب کشور موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری و در پاره ای نقاط وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 29 درجه و در کمترین حالت به 17 درجه بالای صفر خواهد رسید.


انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، گرد و خاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار