سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور خبر داد:

کسب رتبه هشتم "پیام نور" با 16 پله صعود در پایگاه علوم جهان اسلام

"دانشگاه پیام نور "امسال با صعود 16 پله ای رتبه هشتم را به خود اختصاص داد و همچنین دانشگاه پیام نور رتبه هشتم دانشگاه های غیر علوم پزشکی کشور در پایگاه جهانی وبومتریک و رتبه دوم کشور در بحث آموزش الکترونیکی در سومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات را کسب کند.

دکتر آخوند، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور درگفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این موفقیت ارزنده مرهون فعالیت های اعضای هیات علمی دانشگاه ، استقرار و تمرکز کلیه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در "سامانه پژوهشی گلستان" و آدرس دهی یکسان مقالات اساتید دانشگاه است.

وی تصریح کرد: "سامانه گلستان" دانشگاه پیام نور با هدف یکپارچگی و نظارت بر فعالیت های آموزشی و پژوهشی اساتید ، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و به روز آثار پژوهشی به همراه محتوای الکترونیکی آثار ، اجرای عادلانه امتیاز دهی به آثار و مدیریت بهینه منابع راه اندازی شد و خوشخبتانه با تلاش مستمر "دانشگاه های پیام نور" سراسر کشور کلیه اطلاعات پژوهشی و تحقیقاتی اساتید دانشگاه پیام نور در این سامانه جمع آوری و ساماندهی شد.

وی افزود: معاونت فناوری اطلاعات درصدد راه اندازی برد اطلاع رسانی اساتید مشابه دانشگاه های سنتی است که اساتید هم رشته بتوانند از مقالات همکاران خود مطلع شوند که با اقدامات جدید قرار است این برد با دسترسی بهتر فعال شود.

وی گفت: تعداد نشریات تخصصی دانشگاه پیام نور از 2 نشریه در سال 89 به 11 نشریه علمی پژوهشی و 20 نشریه با عنوان تایید شده رسیده که آنها نیز با چاپ دو شماره به نشریات علمی پژوهشی می پیوندند و این پیشرفت در حوزه نشریات تخصصی شایسته تقدیر است .

وی با بیان اینکه در حوزه مراکز رشد ، "شرکت های دانش بنیان" ، کارآفرینی تولید منابع آموزشی ، آزمون نیز اقدامات گسترده ای انجام شده است. در زمینه تولید محتوا در حال حاضر برای 1100 عنوان کتاب ابلاغ تالیف صادر شده و این تعداد برای یکسال رقم قابل ملاحظه ای است خاطر نشان کرد:راه اندازی کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور گفت: در حال حاضر در حدو د 85 هزار عنوان در کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نور قرار گرفته است./ح

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.