با توجه به مشکل شهریه دانشجویان پیام نور تنها 15 درصد به شهريه اين دانشگاه همچون سالهاي گذشته اضافه شد.

ابوالفضل حسنی، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص مشکل شهریه دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری باید بگویم که بحث اخذ شهریه موسسات دولتی و غیر دولتی مورد بررسی قرار گرفته چنانچه از تمام دانشگاه ها وزیرنظام ها دعوتی در خصوص تصمیم در این امر به عمل آمده است.

وی افزود: با همکاری و همفکری در دفتر گسترش تأسیس شده که به شهریه مؤسسات غیر دولتی 15 تا 25 درصد در هر سال اضافه شود و در خصوص این آئین نامه مقرر شده که هر سال 15 درصد به شهریه اضافه شود که این 15 درصد با تشخیص هیئت امنا صورت می گیرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه گویا دانشگاه پیام نور به صورت وام شهریه مقطع دکتری را از دانشجویان خواهد گرفت خاطرنشان کرد: چیزی با عنوان وام شهریه دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری هنوز نشنیده ام./ح

برچسب ها: وام ، شهریه ، آموزش عالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۲:۵۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
با سلام من دانشجوی ترم اول ارشد پیام نور هستم توی دفترچه نوشته بود شهریه ثابت 310 هزارتومان ولی الان که رفتم ثبت نام بکنم می گن برای 12 واحد باید بیش از یک میلون بدم . اخه با این شرایط بد اقتصادی چیکارکنیم ؟
خدا لعتنشون کنه که به ادم دروغ می گن .
Spain
دانشجو
۱۴:۴۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۲
با سلام
من دانشجوی مجازی ارشد دانشگاه پیام نور هستم تا ترم گذشته شهریه ثابت من 275 هزار تومان بوده اما این ترم شده 540 هزار تومان هرچی با سازمان تماس میگیرم هیچ کس پاسخگونیست شما را به خدا به دادم برسید. ا
از کجا بیارم؟؟؟!!!
آخرین اخبار