سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراح صحنه و لباس "ماتادور":

حمايت ويژه ناجا از "ماتادور" / مديون زنده ياد "پيمان ابدي" هستيم

"سهيل ميرسپاسي" گفت: ماتادور مديون زحمات زنده ياد پيمان ابدي و حمايت ويژه ناجا است.

" سهيل مير سپاسي" طراح صحنه و لباس ماتادور با اشاره به دليل حضورش در اين مجموعه تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: زمان بستن قرار داد خود كارگردان اول ماتادور انصراف دادند و نجفي به جاي ايشان آمدند و با ذوقي سرشار ساخت ماتادور را آغاز كردند.

وي ادامه داد: با امكانات اندك و حمايت خوب نيروي انتظامي تيم ماتادور شكل گرفت و كارگروه آغاز شد.

مير سپاسي در خصوص حضور بدل كاران در اين سريال اظهار داشت: بدل كاران ما خيلي حرفه اي نبودند و اگر زنده ياد پيمان ابدي به ايران نمي آمدند ما همين تعداد هنرمند را هم نداشتيم.

طراحي صحنه ماتادور با اشاره به اهميت چهره پليس در نزد مردم افزود: خيلي علاقه مند بودم كه مردم پليس را شيك و با لباسي خاص ببينند و باور كنند.

مير سپاسي ادامه داد: مردم ما هميشه پليس را با لباس سبز مغز پسته اي ديده اند و ما سعي كرديم د رماتادور چهره اي ديگر از فرم لباس پوشيدن آنها و رفتار شخصي شان را نشان دهيم.
طراح صحنه ماتادور با اشاره به لوكيشن هاي تكراري ابراز داشت: تا حد امكان سعي كردم وارد لوكيشن هاي تكراري نشوم و با توجه به برآورد مالي انجام شده طراحي صحنه ماتادور را عهده دار شدم.

مير سپاسي خاطر نشان كرد: در جايگاه مخاطب ماتادور را به عنوان سريال ياكشن و خاص دوست دارم و معتقدم از خط داستان جذابي برخوردار بوده است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.