سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عليرضا نوبخت :

تكيه فيلمسازان بايد بر موفقيت‌هاي جامعه باشد

در هر دوره از زمان موضوعات خاص آن زمان وجود دارد اما بيشتر تکيه فيلمسازان بايد بر موفقيت هاي جامعه باشد.

"عليرضا نوبخت" کارگردان سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه ي سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در هر دوره از زمان موضوعات اجتماعي مهمي از قبيل اطلاع رساني هاي مذهبي، اهميت خانواده، فرهنگ ايراني، مليت ايراني به گونه ايي بايد مطرح شوند و توليدات سينمايي تاثير بسيار فراواني در گسترش اين موضوعات دارند.
 
وي ادامه داد: در کشور ها استعدادها و امکانات بسيار شايسته ايي وجود دارد که اگر از راه درست و به موقع مورد استفاده قرار بگيرند مي توان در راستاي اهداف يک کشور آثاري فاخر و جهاني ساخت اما متاسفانه بسياري از استعدادها يا امکانات به دلايل مختلفي مورد استفاده قرار نمي گيرند.
 
عليرضا نوبخت عنوان کرد: در کشورما متاسفانه آنگونه که بايد اين مسائل به نحوي شايسته مطرح نشده اند و حتي آثار ايراني هم که به جهان معرفي شده اند معرف خوبي براي کشورمان نبوده اند. متاسفانه ما هنوز ياد نگرفته ايم که به جاي نشان دادن معضلات و مشکلات جامعه ايراني به جهان موفقيت ها و افتخارات را به تصوير بکشيم، همان کاري که بسياري از کشورها هر چند خيالي و نادرست درباره کشور خود نشان مي دهند.
 
اين کارگردان همچنين اشاره کرد: اين مساله به ريشه سازي احتياج دارد در صورت انجام اين کار مي توان فرهنگي غني را هم در جامعه خود گسترش داد وهم ايران و ايراني را به وجهي شايسته به جهان معرفي کرد.
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.