شهرداری اصفهان به مناسبت برگزاری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک در این شهر ضیافت شامی را برای هنرمندان سینما تدارک دید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری جشنواره فیلم کودک، شامگاه 18 مهرماه شهرداری اصفهان به مناسبت بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک نوجوان ضیافتی را در هتل عباسی اصفهان برپا کرد و هنرمندان بسیاری از اهالی سینما و اعضای شورای اسلامی اصفهان حضور داشتند.

با وجود اینکه "مرتضی سقاییان نژاد" شهردار اصفهان در این ضیافت حضور داشت اما تمایلی برای سخنرانی در این مراسم را نداشت.


در این مراسم از "داریوش فرضیایی"، مجری برنامه "عمو پورنگ"، دعوت به سخنرانی شد که البته وی تنها بیان این نکته بسنده کرد که از حضور در کنار هنرمندان بزرگ بسیار خرسندم.

در ادامه جهانبخش سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن تشکر از شهرداری اصفهان گفت: سقایی نژاد شهردار اصفهان فردی فرهیخته و دانشمند که در جهت رشد و پویایی هنر، متحد و با معرفت بسیار زحمت می کشد.

وی ادامه داد: انچه که او انجام می دهد برگرفته از ایمان شریف وی است و باوجود اینکه هنرمندان تهرانی شناختی نسبت به شهردار اصفهان ندارند اما هنرمندان اصفهانی به حضور چنین فردی افتخار میکنند.



حسام نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به امار بالای انتخاب مردمی برای فیلم " عملیات مهد کودک" اقزود: خوشحالم از اینکه در این شهر زیبا جشنواره فیلم کودک برگزرا می شود و امیدوارن تا روز اختتامیه به بهترین نحو شاهد فعالیت همه دوستان باشیم.

مجید مظفری ،دیگر بازیگر عرصه هنر، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جشنواره کودک برای دومین بار پیاپی عنوان کرد: مردم اصفهان هرچه بیشتر جشنواره داشته باشند به اندازه رشد فرهنگی انها نمی شود و به اعتقاد من مردمی فرهیخته ای دارند.


در ادامه مراسم مهدی باقربیگی ، بازیگر "قصه های مجید" و یکی از اعضای شورای اسلامی، ضمن خوش آمدگویی از حضور هنرمندان سینما اظهار داشت: از تمام مسئولان اصفهان بابت همیاری برای برگزاری جشنواره کودک در این شهر تشکر می کنمو امیدوارم در سال اینده نیز با افزایش تولیدات بومی بهتر برگزار شود.

در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، مدیر کل فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی در این مراسم خاطرنشان کرد: به همه هنرمندان سینما به خاطر حضور در مهد هنر و تمدن اصفهان خوش آمد می گویم و امیدوارم به لطف شما و حمایت شهردار اصفهان، این شهر پایتخت جشنواره فیلم کودک باقی بماند.

گفتنی است در این مراسم چهره هایی چون محمدرضا ضریفی نیا، پگاه آهنگرانی، بهنوش طباطبایی، مهدی پاکدل، حسن پورشیرازی، مهتاب کرامتی و محمد علی طالبی و دیگر هنرمندان سینما حضور داشتند.

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار